نماینده ولی فقیه در استان البرز:
امام جمعه شهرستان کرج افزود: همین افراد به دنبال ترویج رفتارهای ضدانسانی چون ترویج همجنس‌گرایی هستند و می‌خواهند جوانان ما را به سمت ابتذال و سقوط بکشانند.
کد خبر: ۲۶۸۸۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲ 30 July 2016
نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان اینکه دشمنی آمریکا با ملت ایران تمامی ندارد، گفت: حتی یک لحظه غفلت در برابر توطئه‌های این کشور خساراتی جبران‌ناپذیر برای ما خواهد داشت.
نماز سیاسی – عبادی جمعه این شهرستان امروز نیز با حضور گسترده اقشار مختلف مردمی به امامت آیت‌الله سید محمدمهدی‌ حسینی‌همدانی اقامه شد.
خطیب نماز جمعه شهرستان کرج در خطبه‌های دوم ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوی الهی اظهار داشت: دشمنی کشورهای زورگوی غربی علیه ایران اسلامی نمایان بوده و هیچ شکی در این نیست که آنها نمی‌خواهند ملت ایران به پیروزی و عزت و سربلندی برسند.
وی تصریح کرد: اگر در برابر دشمنی آمریکایی‌ها یک لحظه غفلت کنیم، به طور قطع خساراتی جبران‌ناپذیر متحمل شده و به همین دلیل است که مقام عظمای ولایت تاکید می‌فرمایند که باید همواره در برابر توطئه‌های دشمنان و به ویژه سران کاخ سفید هوشیار باشیم.
نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به در پیش بودن سالروز میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) گفت: دشمنان اسلام و انقلاب می‌خواهند با استفاده از ابزارهایی که در اختیار دارند و ترویج بی‌بندباری و بی‌عفتی و تکیه بر غرایض جنسی، بی‌هویتی را در میان زنان و دختران ما ترویج داده و بانوان مسلمان را به سمت بی‌هویتی بکشانند.
حسینی‌همدانی افزود: متاسفانه کشورهای غربی تلاش می‌کنند با تهاجم فرهنگی مسائلی چون آزادی روابط جنسی و ازدواج‌های سفید را در جوامع اسلامی ترویج داده و از این طریق بنیان خانواده در این جوامع را متزلزل کنند.
وی تصریح کرد: آنها می‌خواهند با ترویج بی‌بندباری، عریان‌گرایی و بی‌عفتی در میان زنان مسلمان، خانواده‌های ما را هدف قرار داده و از این طریق فرهنگ ما را به ابتذال بکشانند.
امام جمعه شهرستان کرج افزود: همین افراد به دنبال ترویج رفتارهای ضدانسانی چون ترویج همجنس‌گرایی هستند و می‌خواهند جوانان ما را به سمت ابتذال و سقوط بکشانند.
حسینی‌همدانی تاکید کرد: در این شرایط همه باید تلاش کنیم و همانطور که مقام عظمای ولایت تاکید فرمودند، زنان نخبه باید نقش زن در جامعه از دیدگاه اسلام را برای دختران جوان تشریح کنند.
وی افزود: اگر در برابر توطئه‌های دشمنان و به ویژه توطئه آمریکا لحظه‌ای غفلت و کوتاهی کنیم، به طور قطع آسیب‌های جدی متحمل می‌شویم.
وی با اشاره به اینکه پس فاصله زمانی میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) تا میلاد امام رضا(ع) تحت عنوان دهه کرامت نامگذاری شده است، گفت: باید از این فرصت برای ترویج فرهنگ غنی اسلامی و شیوه زندگی ائمه(ع) و بزرگان دینی در بین نسل جوان بیشترین استفاده را داشته باشیم.
نماینده ولی فقیه در استان البرز افزود: ما باید کاری کنیم که ایران و به طور ویژه استان البرز در این ایام رنگ و بوی رضوی به خود گیرد.
حسینی‌همدانی همچنین با اشاره به در پیش بودن سالروز تصویب قانون مشروطه در چهاردهم مرداد ماه گفت: در آن دوره شاهد بودیم که عده‌ای غرب‌زده روحانیت را کنار زدند و همین امر باعث شکست این نهضت شد.
وی تصریح کرد: امروز نیز دشمنان می‌خواهند نیروهای انقلابی را کنار زده و با اجرای توطئه نفوذ، به اسلام و انقلاب و ملت ایران ضربه وارد کنند.
نماینده ولی فقیه در بخش دیگری از سخنان خود به گلایه از برخی از مسؤولان استان البرز پرداخت و گفت: در شرایطی که آنها برای کارهای سطحی و بی‌ارزش تبلیغات فراوانی انجام می‌دهند، می‌بینیم برای مسائل مهمی چون تکریم شهدای مدافع حرم در مراسم‌ها حضور ندارند.
حسینی‌همدانی تاکید کرد: این مدیران باید بدانند که عدم حضور آنها در مراسم‌های معنوی و مذهبی و ارزشی مانند گرامیداشت شهدای مدافع حرم از دید مردم پنهان نخواهد ماند.
وی افزود: ما باید بدانیم که گسترش فساد اداری، حرام‌خواری‌های کلان و گسترده، قاچاق و رخنه و نفوذ مدیران فاسد در بدنه اجرایی، همگی ناشی از بی‌توجهی به ارزش‌ها است.
نماینده ولی فقیه در استان البرز اظهار داشت: متاسفانه می‌بینیم برخی از این آقایان توجه و تلاش جدی در جهت مبارزه با مفاسد اقتصادی را ندارند و باید بدانند که این شیوه‌ها، جامعه را به سمت ناامیدی می‌کشاند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار