کد خبر: ۲۶۸۸۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷ 30 July 2016


مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: نتایج هفته نخست لیگ برتر قابل پیش‌بینی بود، اما نمی‌توان با استناد به این نتایج درباره تمام لیگ قضاوت کرد.

علی باغمیشه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: همانطور که پیش‌تر نیز بسیاری از مربیان و کارشناسان و پیشکسوتان تاکید کرده بودند، در هفته‌های نخست لیگ برتر اکثر تیم‌ها با مشکلاتی از جمله عدم هماهنگی بازیکنان و آماده‌ نبودن آنها روبه‌رو هستند.

وی افزود: این موضوع را می‌توانستیم در تمام بازی‌های هفته نخست ببینیم و به همین دلیل است که اکثر تیم‌ها در این هفته تنها برای نباختن به میدان رفتند و نمی‌خواستند نخستین دیدار خود را با شکست به پایان برسانند.

این پیشکسوت فوتبال تصریح کرد: به همین دلیل است که می‌بینم نیمی از مسابقات هفته نخست با تساوی به پایان رسید و در دیگر دیدارها نیز تیم برنده تنها با یک گل اختلاف بازی را به سود خود پایان برده است.

باغمیشه گفت: این نتایج قابل پیش‌بینی بود، چرا که تیم‌ها در هفته‌های نخست با مشکلاتی از جمله عدم هماهنگی و آماده نبودن بازیکنان خود روبه‌رو هستند.

وی بیان داشت: به عنوان نمونه در تیم فوتبال استقلال دیدیم که شش تا هفت بازیکن حاضر در ترکیب اصلی یا جدید بودند و یا فصل گذشته در ترکیب ثابت قرار نداشتند.

مهاجم اسبق پرسپولیس افزود: در تیم پرسپولیس نیز بازیکنان جدید خیلی هماهنگ نبودند و بازیکنان قدیمی مانند مهدی طارمی به دلیل دوری از تمرینات آمادگی کامل خود را نداشت.

باغمیشه ادامه داد: اگر چه در هفته نخست کیفیت بازی‌ها بالا نبود، اما تیم‌ها نشان دادند که نسبت به فصل گذشته پیشرفت کرده‌اند و به طور قطع از هفته سوم و چهارم به بعد، بازی‌های جذاب‌تری را شاهد خواهیم بود.

وی درباره عملکرد تیم فوتبال پرسپولیس نیز گفت: پیروزی در بازی نخست و آنهم برابر سایپا که همواره برای هر تیمی مشکل‌ساز است، از نظر روحی به کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس برای ادامه لیگ کمک می‌کند.

مهاجم اسبق پرسپولیس اظهار داشت: این تیم در هفته دوم میزبان است و باید برابر فولاد به میدان برود که دیدار نخست خود را با شکست به پایان رسانده و به طور قطع در این بازی برای کسب امتیاز به میدان می‌رود.

باغمیشه در پایان گفت: اگر چه شاگردان برانکو دیدار سختی را در پیش دارند، اما می‌توانند نتیجه دیدار با سایپا را تکرار کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار