کد خبر: ۲۶۸۸۸۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸ 30 July 2016


معاون گردشگری اداره‌‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز از تعطیلی و تعلیق مجوز تعدادی از شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری در این استان خبر داد.

احمد ترکاشوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: با توجه به اینکه در فصل تابستان و تعطیلی مدارس قرار داریم، بسیاری از خانواده‌های از این فرصت برای مسافرت‌های داخلی و خارجی استفاده می‌کنند.

وی افزود: برای از مسافران برای سفر از خدمات ارائه شده توسط شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری استفاده کرده و به همین دلیل تقاضا برای تورهای این شرکت‌ها در فصل تابستان افزایش می‌یابد.

معاون میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز تصریح کرد: بنابراین لازم است که به طور مرتب و دائمی بر عملکرد شرکت‌های فوق نظارت داشته باشیم تا افراد سودجو از نیاز و تقاضای مردم سوء استفاده نکنند.

ترکاشوند گفت: در همین زمینه کمیسیون نظارتی در میراث فرهنگی استان البرز تشکیل شده و طی دو ماه اخیر جلسات کمیسیون فوق به طور جدی و مرتب برگزار گردیده است.

وی بیان داشت: همچنین بازرسان و ماموران نظارتی ما با مراجعه محسوس و نامحسوس به این شرکت‌ها، از نحوه ارائه خدمات، رعایت قانون و قیمت‌های آن مطلع و در صورت مشاهده هرگونه تخلفی، با متخلفان برخورد قاطع قانونی دارند.

معاون گردشگری اداره‌‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز افزود: همچنین گزارش‌هایی داشتیم مبنی بر وقوع برخی تخلفات در شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری که کمیسیون فوق برای هر یک از واحدهای فعال در این حوزه پرونده‌ای را تشکیل داد.

ترکاشوند ادامه داد: این برنامه‌ها در آخرین جلسه کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به مستنداتی که در اختیار داریم، مجوز شش شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری به دلیل تخلفات انجام شده از یک تا سه ماه تعلیق شد.

وی تاکید کرد: این آخرین تذکر ما به شرکت‌های فوق بود و اگر تخلفات خود را پس از بازگشایی مجدد ادامه دهند، به طور قطع مجوزهای آنها به طور دائمی لغو خواهد شد.

معاون میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز افزود: همچنین پرونده یک شرکت به دلیل اینکه هیچ فعالیتی در حوزه خدمات مسافرتی نداشت و به نوعی تعطیل بود نیز در کمیسیون فوق بررسی و به اتفاق آرا مجوز این شرکت به طور دائمی لغو گردید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار