کد خبر: ۲۷۰۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳ 01 August 2016


امام جمعه شهرستان فردیس با اشاره به اینکه داشتن روحیه ایثار و شهادت لازمه تداوم انقلاب اسلامی است، گفت: ملت بزرگ ایران برای تداوم راه خود به سوی عزت و سربلندی هیچ راهی جز حفظ و ترویج همین روحیه در عرصه های مختلف ندارد.

به گزارش ایرنا،حجت الاسلام علی اکبر ایمانی روز دوشنبه در نشست ستاد ترویج فرهنگ شهادت و ایثار فردیس در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان، افزود: امروز نمی توان در برابر کشورهای اسلامی مانند یمن، سوریه،عراق و فلسطین بی تفاوت بود چرا که یکی از اهداف انقلاب اسلامی خنثی کردن توظئه های دشمنان است.

وی لازمه دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی را اهتمام به ترویج فرهنگ شهادت و ارزش های اسلامی عنوان کرد و گفت: شهادت و ترویج فرهنگ ایثار و فداکاری رمز ماندگاری و بقای انقلاب اسلامی ایران است.

ایمانی گفت: جوانان ما در صورت بروز مشکل لباس رزم به تن می کنند و برای دفاع از مرز و بوم کشور آماده می شوند همانطور که در دوران هشت سال دفاع مقدس شاهد رشادت ها و از خود گذشتگی های ملت ایران بودیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فردیس نیز گفت: ماموریت اصلی ایثار و شهادت سرلوحه برنامه ترویجی این اداره است که دو وظیفه بر عهده کسانی که در مسیر ترویج شهادت گام بر می دارند تبیین حق عظیم شهیدان بر گردن ملت ایران و زنده نگهداشتن نام و یادشهداء و تجلیل از خاناده های معظم شهداء جانبازان و ایثارگران است.

حجت الاسلام محمد سلیمانی افزود: در این راستا بنیاد شهید فردیس تشکیل شد و با حمایت مسئولان شهرستان فردیس توانستیم قدمهای بزرگی را در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برداریم.

وی اظهار کرد: شهرستان فردیس 500 شهید تقدیم انقلاب ،یک هزار جانباز و 105 آزاده دارد.

وی افزود: شهرستان فردیس بعد از کرج از نظر آماری شهیدان ،خانواده های شهدا و ایثارگر رتبه دوم را در استان البرز دارد.

سلیمانی گفت: 26 مرداد ماه جاری برنامه ای به مناسبت سالروز آزادی آزادگان سرافراز در فردیس با کمک مسئولان این شهرستان برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار