فرماندار ایلام گفت:برگزاری مراسم و مناسبت های ملی و انقلابی نقش بسزایی در تداوم اقتدار و افتخارآفرینی نظام در سطح جهان داشته و در این میان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی رسالتی خطیر بر عهده دارد.
کد خبر: ۲۷۱۳۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱ 03 August 2016
به گزارش تابناک ایلام؛ناصر خوش خبر در دیدار رئیس و کارکنان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: امروز این نهاد انقلابی و مردم مدار مورد اعتماد اقشار مختلف جامعه است.

وی ادامه داد: برگزاری مراسم و مناسبت های ملی و انقلابی نقش بسزایی در تداوم اقتدار و افتخارآفرینی نظام در سطح جهان داشته و در این میان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی رسالتی خطیر بر عهده دارد.

خوش خبر تعمیق ارزش ها و ترویج فرهنگ انقلابی در جامعه را از وظایف دیگر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام کرد و افزود: این نهاد در ایجاد انگیزه و هماهنگی نهادها و زنده نگه داشتن رویدادهای برجسته و ماندگار نظام همواره نقشی مهم و ارزنده داشته است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام نیز در این دیدار با بیان اینکه این نهاد رابط میان مردم و نظام است، گفت: تلاش برای فراهم آوردن زمینه های حضور گسترده اقشار مختلف مردم در مراسم های ملی و مذهبی همواره اصلی اساسی در سیاست این شورا محسوب می شود.

حجت الاسلام علی چراغی پور تفاهم و تعامل مطلوب دستگاه ها و نهادهای استان با این شورا را تحسین برانگیز خواند و افزود: همدلی و همبستگی ملی همواره مستحکم ترین سد در برابر ترفندهای تفرقه انگیز دشمنان بوده است.

وی خاطر نشان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همواره خود را وامدار و مولود انقلاب اسلامی دانسته و بر این اساس با سرلوحه قرار دادن رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در جهت انجام رسالت خود تلاش برمی دارد.

** مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام: شهدا مظهر قدرت ایران اسلامی هستند
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: شهدا مظهر قدرت ایران اسلامی بوده و حق بزرگی بر گردن این ملت دارند.

سلیمان رستمیان شامگاه سه شنبه به مناسبت سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام در دیدار با خانواده های ایثارگر افزود: رفع مشکلات خانواده های شهدا، جامعه ایثارگری و جانبازان در دستور کار این نهاد قرار داشته و در این زمینه اهتمام جدی وجود دارد.

وی همچنین با تاکید بر بزرگداشت جانبازان بعنوان شهدای زنده ادامه داد: جانبازان افتخارآفرین میهن اسلامی سرمایه های مثال زدنی محسوب شده که باید همواره مورد تکریم قرار بگیرند.

رستمیان اظهار کرد: خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثاگران موجب مباهات نظام هستند و تلاش برای رفع مشکلات این قشر باید سرلوحه کار همگان قرار داشته باشد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام نیز در این دیدار تقویت روحیه ایثارگری در راه وطن را حافظ جامعه در برابر نفوذ بیگانگان دانست.

حجت الاسلام علی چراغی پور تاکید کرد: جانبازان سرافراز ایران اسلامی با نشان دادن عمق علاقه خود به میهن برای همیشه الگوی جامعه محسوب می شوند.

وی ادامه داد: امروز استکبار جهانی به این نتیجه رسیده که برای رخنه در ایران اسلامی باید روحیه ایثارگری و فرهنگ شهادت در جامعه را از بین ببرد و بر این اساس از تمامی اهرم های خود برای رسیدن به این هدف بهره می برد.

چراغی پور با بیان اینکه حاکم شدن روحیه جهاد و فرهنگ ایثار در جامعه باید بیش از پیش تقویت شود، گفت: این مهم با توجه به شرایط کنونی ایران اسلامی در سطح بین الملل و کینه ورزی های ظالمانه مخالفان نسبت به ملت بزرگ این کشور ضرورتی انکارناپذیر دارد.

** غبارروبی مزار شهدای ایلام
همچنین به مناسبت سی و ششمین سالگرد تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مزار شهدای ایلام با حضور اعضا و کارکنان این شورا غبارروبی شد.

حجت الاسلام علی چراغی پور رئیس شورای ایلام در این آیین گفت: شهدای گرانقدر نظام وارستگانی بودند که با تمام خلوص در راه پاسداری از وطن جان خود را نثار کردند.

وی ادامه داد: امروز اقتدار و عزت ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدا بوده و باید همواره قدردان جانفشانی آنها باشیم.

وی با تبریک فرا رسیدن 12 مردادماه سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به فرمان امام(ره)،از همراهی و همگامی اقشار مختلف مردم و مسئولان استان با این نهاد در راستای انجام رسالت انقلابی خود تقدیر کرد.

شرکت کنندگان در این آیین با نثار گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدای گرانقدر را گرامی داشتند.
12 مرداد ماه 59 سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی(ره) است. /ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار