کد خبر: ۲۷۱۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۱ 03 August 2016

 

 

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز از شهدای مدافع حرم را مرزداران شرافت ملت ایران نامید و گفت: دین، ناموس و شرافت ما مدیون شهدای مدافع حرم و ایثارگری آنان است.

حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد موحد، در آیین تشییع پیکر شهید مدافع حرم «محمود نریمانی» که در روز 10 مرداد ماه در سوریه به دست تکفیری‌های داعشی به شهادت رسید، اظهارکرد: این رفتار ناجوانمردانه دشمنان دین و قرآن حکایت از جهل در عقیده سیاست، اخلاق و همه شئونات عرفانی و اسلامی دارد.

وی افزود: جهل آنان در این است که در مقابل اسلام راستین و تمام مسلمانان در اقصی نقاط جهان دست به اسلحه شده‌اند و هر روز شاهد انفجار، ترور، شهادت و کشته شدن جمع کثیری از انسان‌های بی‌گناه هستیم.

این مسئول بیان کرد: امروز از مراسم تشییع شهید نریمانی به تمام دنیا پیام صادر می‌کنیم که اینجا ایران است، ایران زادگاه مردان و زنان پاکی است که با قدمت چند هزارساله و بیش از 1300 سال در پذیرش اسلام راستین در رکاب اولیای خدا و در آینده‌ای نزدیک در رکاب وجود مقدس امام زمان (عج) و امروز تحت زعامت ولی امر مسلمین، رهبر معظم انقلاب برای دفاع از اسلام وقرآن تا پای جان ایستادگی می‌کنند.

موحد ابرازکرد: شهید محمود نریمانی یکی از آن میلیون‌ها جمعیتی است که عاشقانه به اهل عصمت و طهارت دل دادند.

وی گفت: حضرت زینب (س) خواهر حضرت ابوالفضل (ع) و عمه جوان کربلا حضرت علی اکبر (ع) است که دو شخصیت بی‌نظیر واقعه عاشورا است که لحظه به لحظه پای رکاب حضرت زینب (س) پروانه‌وار چرخیدند و امروز شهدای مدافع حرم به حضرت ابوالفضل العباس و حضرت علی اکبر (ع) اعلام کردند که اگر شما نیستید ما رسالت شما را در قبال حضرت ادا می‌‌کنیم و امروز به خیل عظیم شهدا پیوستند که باعث افتخار هستند.

پیکر پاک شهید محمود نریمانی صبح چهارشنبه از فلکه اول رجایی شهر تا مقابل مسجد جامع رجایی شهر تشییع و نماز میت با امامت امام جمعه کرج بر پیکر پاک این شهید خوانده شد و سپس پیکر شهید برای تدفین به روستای زادگاهش «دوروان» از توابع کرج منتقل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار