کد خبر: ۲۷۱۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵ 04 August 2016


استاندار البرز با بیان اینکه مشکل واحدهای تولیدی باید برطرف شود، گفت: با هماهنگی که با معاون اول رئیس جمهور داشته‌ام خودم پاسخگوی مشکلات هستم و دستور رفع موانع را صادر می‌کنم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سیدحمید طهایی در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید پیش از ظهر امروز در یکی از واحدهای صنعتی ماهدشت برگزار شد اظهار داشت: توسعه واحدهای صنعتی برای ما خوشحال‌کننده است.

وی افزود: نگاه ما و ادارات باید در راستای حل مشکلات واحدهای تولیدی باشد و راه برای ارتقای حایگاه تولید و توسعه صادرات باید مورد توجه قرار گیرد.

استاندار البرز با تقدیر از تولیدکنندگان استان بیان کرد: اقدامات مناسبی در زمینه نوآوری در این واحدها انجام شده و این جلسات باید در راستای حل مشکلات واحدهای تولیدی باشد.

وی با بیان اینکه مشکل واحدهای تولیدی باید حل شود، گفت: هرکسی در حوزه کاری خود باید تلاش کرده و پاسخگوی حوزه وزارتی خود باشد و مشکلات به مدیران بالادستی منتقل شود.

طهایی با بیان اینکه در ستاد اقتصاد مقاومتی تلاش برای تحقق "اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل است"، عنوان کرد: در حال حاضر نیازهایی برای این واحدها وجود دارد که باید تامین شود و بهانه‌ و مشکلی برای انجام نشدن آن نباید وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه با هماهنگی که با معاون اول رئیس جمهور داشته‌ام خودم پاسخگوی مشکلات هستم و دستور رفع موانع را صادر می‌کنم، تاکید کرد: جواب معمولی برای مشکلات واحدهای صنعتی باید تغییر کند و باید به فکر رفع موانع و مشکلات با اجرای قوانین و مقرارت د باشیم و لازم است که مقرارات زیر پا گذاشته نشود.

سیداحمد میرجلیلی نیز در این جلسه اظهار داشت: در حال حاضر برای صادرات و سوخت خودروهای کانتینردار با مشکل مواجه هستیم. در دبی به صادرکنندگان البرزی سالن داده‌اند اما ما در این استان برای گرفتن سوخت تریلرهای یخچال‌دار با مشکل مواجه هستیم.

فعال و صادر کننده البرزی با بیان اینکه نیاز به حمایت داریم، گفت: سبزی و صیفی را از مبدا استان البرز به دوبی صادر می‌کنیم و نیاز است که در جهت حمایت از این فعالیت اقتصادی مشکلات مرتفع شود.

وی در مورد دیگر مشکل این واحد تولیدی و صادراتی اظهار داشت: مشکلاتی در زمینه سرمایه در گردش بود که با قول مساعد مشکلات آن مرتفع می‌شود.

همچنین در این جلسه رئیس سازمان صنعت و معدن البرز از صدور مجوز برای کارخانه تولید ورق‌های کاغذی با سرمایه‌گذاری 51 میلیارد تومان با اشتغالزایی 35 نفر و ظرفیت سالانه 20 هزار تن تولید در شهرک صنعتی نظرآباد خبر داد.

موفق افزود: این کارخانه نیازهای شرکت‌های تولیدی و دیگر واحدهای متقاضی را در استان برطرف می‌کند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
China
|
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
دمت گرم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار