رئیس پلیس راهور استان قزوین گفت: بیمه ها با تعامل و همکاری پلیس باید در بحث های انگیزشی و فرهنگ ترافیک ورود پیدا کنند.
کد خبر: ۲۷۲۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱ 06 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، سرهنگ محمدرضا محمدی در سومین نشست مشترک شرکت های بیمه ای استان، افزود: در سایه وحدت، هماهنگی و تعامل شرکت های بیمه و سایر سازمان های مرتبط با پلیس راهور، طی یک سال گذشته شاهد کاهش 30 درصدی وقوع تصادف های درون شهری این استان بوده ایم.
سرهنگ محمدی در ادامه به اشاره به کاهش 27 درصدی کشته های درون شهری طی این مدت، اضافه کرد: موفقیت های یاد شده نقطه مثبتی است و امیدواریم در سایه همکاری های گسترده مردم، شرکت های بیمه و عوامل پلیس راهور استان همه ساله شاهد کاهش روز افزون سوانح و تخلف های رانندگی باشیم.
رئیس پلیس راهور استان قزوین فرهنگ سازی را در کاهش وقوع سوانح رانندگی مهم برشمرد و از شرکت های بیمه خواست در این راستا تلاش و کوشش مضاعف داشته تا در آینده نزدیک شاهد کاهش 3 درصدی کشته های درون شهری این استان باشیم.
وی در پایان یادآور شد: به زودی استان قزوین به عنوان دومین استان کشور با همکاری شرکت های بیمه شاهد فعالیت پلیس دوچرخه سوار راهور با 30 دستگاه دوچرخه خواهد بود.
در ادامه این نشست مدیریت بیمه آسیا استان قزوین در سخنانی گفت: هدف مشترک پلیس و بیمه از برگزاری چنین جلسه هایی کسب رضایت مردم، فرهنگ سازی و تعامل سازنده با دستگاه های اجرایی، به ویژه پلیس راهور است تا در سایه تعامل های صورت گرفته شاهد کاهش نزولی سوانح و کشته های رانندگی باشیم.
رامین دلیری حضور نماینده نیروی انتظامی استان و مدیران دستگاه های قضائی، هلال احمر، اورژانس، راه و شهر سازی، آتش نشانی، ترافیک و شهرداری در این نشست ها را مورد تاکید قرار داد و خواستار حضور گسترده تر سایر مسئولان دستگاه های اجرایی استان در آن شد.
دلیری، انتظار شرکت های بیمه از پلیس راهور و کارشناسان تصادف را در راستای رفع سریع مشکلات مردم موثر اعلام و یادآور شد: در سایه چنین تعامل و همکاری هایی بدون شک شرکت های بیمه ای نیز در پرداخت خسارت به مردم بهتر عمل خواهند کرد.
در ادامه این نشست، علی غلامی معاونت بیمه آسیا در استان قزوین با کسب آرای حاضران به عنوان دبیر کارگروه تعیین و مقرر شد نشست های فصلی به ترتیب در یکی از شرکت های بیمه استان برگزار شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار