کد خبر: ۲۷۷۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۴ 14 August 2016


همزمان با ولادت امام رضا(ع) و دهه کرامت روز شنبه در آیینی ساختمان اداری بهزیستی شهرستان فردیس با حضور مدیر کل بهزیستی استان البرز، معاون سیاسی انتظامی فرمانداری فردیس و دیگر مسئولان گشایش یافت.

به گزارش ایرنا، مدیرکل بهزیستی استان البرز در آیین گشایش این ساختمان گفت: فضای فیزیکی مناسبی برای همکاران فراهم شد تا زمینه ایجاد آرامش روحی و روانی و انگیزه بیشتر برای خدمت به جامعه هدف مهیا شود.

داریوش بیات نژاد افزود: با افتتاح ساختمان اداری بهزیستی شهرستان فردیس تأثیر بسزایی در روند خدمات رسانی به مددجویان خواهد داشت در این راستا علیرغم هیچ منبع اعتباری خاصی تاکنون نداشتیم ولی با لطف خداوند و پیگیری همکاران در بهزیستی اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال از منابعی که در اختیار بود توانستیم فضای مناسبی را ایجاد کنیم.

وی اظهار کرد: به لحاظ فضای فیزیکی اداره بهزیستی فردیس در مقایسه با سایر شهرستانهای استان البرز از فضای مناسبی برخوردار است.

وی ادامه داد: شهرستان فردیس با کمبود نیروی انسانی و فضای فیزیکی مواجه بود که اکنون با افتتاح ساختمان اداری بهزیستی از این نظر ارتقاء پیدا کرده است.

بیات نژاد گفت: اقدامات آگاه بخشی و پیشگیری در تمامی سطوح جامعه و سالمندان که نیاز به مسایل مادی ندارند بلکه نیاز به محبت دارند توصیه به همکاران در این بخش بود تا جایی در توان دارند با صبرو حوصله پذیرای افراد سالمند باشند.

وی افزود: منافع وآرامش انسانها به لحاظ روحی و روانی آسیب دیده نیازمند توجه هستند ارتباط و نظارت مستمر داشته باشند.

مدیرکل بهزیستی استان البرز گفت: همکاری بین بخشی و جذب مشارکت مردمی در حوزه توانبخشی و پیشگیری داشته ایم که مجموعه آسیب ها و گرفتاریهایی چون وجود زندانها ،تراکم جمعیت و مهاجرپذیری در فردیس وجود دارد.

بیات نژاد افزود: شهرستان فردیس شرایطی را برای استان فراهم کرده که باید همه دستگاهها و معتمدین محل و افراد صاحب نفوذ در کلام بیایند در این مشکلات و معضلات اجتماعی کمک تا بتوانیم آسیب ها را به حداقل ممکن برسانیم.

وی اظهار کرد: بیش از 7 هزار معلول در استان البرز وجود دارد بیش از دو هزار خانوار تحت پوشش سازمان بهزیستی و بیش از 700 کودک بی سرپرست و بدسرپرست در بین خانواده های بستگان خود حمایت می شوند.

رییس اداره بهزیستی شهرستان فردیس نیز گفت: این ساختمان در زمین به مساحت یک هزار و 600 متر مربع و با زیربنای 500 متر مربع با اعتبار یک میلیارد ریال گشایش یافت.

علیرضا فتاح پور افزود: پیش از این همکاران من در سه اتاق اداری به تکریم ارباب ورجوع می پرداختند امااکنون 10 اتاق به آن افزوده شد که دارای تجهیزات کامل و به شبکه استانی وصل شدند.

وی ادامه داد: شش هزار معلول در شهرستان فردیس شناسایی و تحت پوشش اداره بهزیستی هستند و وجود سه هزار پرونده با کمبود نیرو مواجه هستیم.

فتاح پور گفت: دو مرکز خصوصی کار مددکاری را انجام می دهند، 7 مرکز توانبخشی ، دو کلینیک، 18 کمپ و 40 مهدکودک در وجود فعالیت می کنند.

شهرستان فردیس با حدود 600 هزار نفر جمعیت درجنوب کلانشهر کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار