مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز:
مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز گفت: در اجرای طرح پیگیری ویژه تخلف‌های صورت گرفته در مدارس، تخلف 18 مدیر مدرسه در تهیه و فروش روپوش به دانش‌آموزان محرز شد.
کد خبر: ۲۷۸۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴ 15 August 2016
علی اکبر مختاری گفت: به دنبال کسب اطلاعات و اخباری مبنی بر اینکه برخی مدارس برای دوخت روپوش مدارس با واحدهای خاصی قرارداد منعقد کرده و مبالغ مازاد دریافت می‌کنند، موضوع در دست بررسی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: این موضوع با تشکیل تیم‌های ویژه از کارشناسان صنعت و معدن، اتحادیه، اصناف و تعزیرات حکومتی به صورت خاص بررسی شد.

مختاری گفت: متأسفانه این افراد به صورت پیچیده اقدام به سرمایه‌گذاری محدود کرده و برای اینکه شناسایی نشوند از افراد واسطه استفاده کرده بودند.

وی اظهار داشت: طبق بررسی‌ها در واحدهای تولید روپوش طرف قرارداد این مدارس، 2 برابر قیمت واقعی از والدین دانش‌آموزان وجه دریافت می‌شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز خاطرنشان کرد: یکی از تخلفات محرز دریافت مبالغ بالا روپوش بود که درصدی از آن به مدارس داده می‌شد که با شدت برخورد شده است.

وی از مردم خواست چنان چه درباره فعالیت واحدهای تولید روپوش مدارس تخلفی را مشاهده کردند، مراتب را سریعا با ذکر آدرس کامل به سامانه پیامکی 30009651اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۹
متوسطه دوم دخترانه پنج تن آل عبا در فردیس کرج آدرس دادن از یه تولیدی گرفتیم 70 هزار تومن ولی مقاطع پایین تر هم از مدارس دیگه اومده بودن تقریبا قیمتا یکی بود . حالا مگه ما میدونیم قیمتش باید چند باشه که بدونیم گرونه یا ارزون؟؟؟؟؟
Sars
|
Luxembourg
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
با عرض سلام و خسته نباشی
با توجه به اینکه خرید لباس فرم از تولیدی اجباری نیست مدرسه پنج تن آل عبای فردیس نمونه مانتو در مدرسه موجود نیست ارجاع میدن به تولیدی وقتی تولیدی میریم اونجا میگه اینجا نمایشگاه نیست برو مدرسه.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار