مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان :
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان اظهار داشت: با توجه به نام گذاری سال به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از طرف مقام معظم رهبری و در راستای حمایت از سرمایه گذاران و واحدهای صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی اقدام به اخذ اسناد تفکیکی شهرکها نموده ایم.
کد خبر: ۲۸۱۹۸۴
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴ 21 August 2016

به گزارش تابناک لرستان، فرزاد محمدی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان  اظهار داشت: با توجه به نام گذاری سال به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از طرف مقام معظم رهبری و در راستای حمایت از سرمایه گذاران و واحدهای صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی اقدام به اخذ اسناد تفکیکی شهرکها نموده ایم.

اسناد تفكيكي شهرك سنگ الیگودرز اخذ شد 

وی گفت: با تلاش هاي صورت گرفته سند تفكيكي قطعات موجود در شهرك صنعتي سنگ الیگودرز واقع در شهرستان الیگودرز به مساحت 44 هكتار با همكاري اداره كل ثبت و اسناد استان اخذ شد.

محمدی با اعلام اين خبر افزود: به سبب نياز ضروري واحدهاي صنعتي مستقر در شهرك ها به اخذ تسهيلات بانكي با همكاري اداره ثبت و اسناد شهرستان ، اسناد تفكيكي شهرك به تعداد 40 قطعه آماده و صاحبان اين صنايع مي توانند از املاك صنعتي جهت ضمانت بانكي استفاده كنند.

وي با بیان اینکه زیرساخت‌های اولیه نظیر آب، برق، تلفن و گاز در شهرک صنعتی سنگ الیگودرز فراهم شده است، اضافه كرد: اين شهرك به دليل تخصصی بودن آن در تولید سنگ از موقعيت ويژه اي برخوردار است.

فرزاد محمدی تاكيد كرد: با توجه به ضرورت اخذ سند املاك صنعتي و واحدهاي مستقر در شهركها و نواحي صنعتي، اين شركت تحقق اين مهم را در اولويت كاري خود قرار داده و تمامي واحدهاي صنعتي تا آخر امسال سند دار مي شوند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار