توصیف جالب استاندار البرز از دولت حسن روحانی
استاندار البرز گفت: نباید فراموش کنیم که حلقه محاصره کشور تنگ شده بود و مجبور بودیم با فروش محدود نفت، کشور را پر از کالای چینی کنیم.
کد خبر: ۲۸۲۵۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱ 22 August 2016



نشست احزاب و فعالان سیاسی شب گذشته با حضور نماینده عالی دولت در استان البرز و نمایندگان احزاب و گروه‌های سیاسی برگزار شد.
استاندار البرز در بخشی از این جلسه طی سخنانی اظهار داشت: خوشبختانه در دولت تدبیر و امید شاهد فضای باز و آزادی برای فعالیت گروه‌های سیاسی و تشکل‌های غیردولتی و سمن‌ها هستیم که این شرایط ثمره انقلاب اسلامی و به رسمیت شناخته شدن حق فعالیت قانونمند احزاب است.
وی در ادامه با اشاره سخنان نمایندگان احزاب در جلسه فوق سه پرسش را مطرح کرد که عبارت بودند از آیا دستی در کار است که احزاب تضعیف شود، آیا خود احزاب رفتارها و اقداماتی دارند که تضعیف می‌شوند و یا اینکه آیا فضای جامعه شرایط لازم برای فعالیت گسترده احزاب را ندارند.
استاندار البرز افزود: احزاب و گروه‌ها نباید فقط نگاه سیاسی داشته باشند، بلکه باید برای همه حوزه‌های مدیریتی و بخش‌های مختلفی مانند اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و... برنامه ارائه دهند.
طهایی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع دستاوردهای دولت فعلی اشاره کرد و از نگاه خود اظهار داشت: نخستین موضوع این است که دولت در شرایطی کشور را تحویل گرفت که تورم لجام گسیخته‌ای در ایران حاکم بود، لذا تلاش بسیاری صورت گرفت تا قدرت اقتصادی مردم افزایش یافته و آنهایی که منطقی مسائل را نگاه می‌کنند، می‌دانند که کاهش دادن تورم چهل درصدی چه سختی‌هایی دارد.
وی افزود: نباید فراموش کنیم که حلقه محاصره کشور تنگ شده بود و مجبور بودیم با فروش محدود نفت، کشور را پر از کالای چینی کنیم.
نماینده عالی دولت در استان البرز سپس به موضوع برجام اشاره و آن را دستاورد بزرگی توصیف کرد و گفت: تنها برداشته شدن سایه شوم شش قطعنامه شورای امنیت از سر کشور کار بزرگی بود و برای ما کافی است.
طهایی همچنین به سرمایه‌گذاری خارجی در البرز اشاره کرد و گفت: از فضای ایجاد شده پس از برجام استفاده خوبی شد به صورتی که در این مدت شاهد بیش از 400 میلیون سرمایه‌گذاری خارجی در استان البرز هستیم.
وی گفت: تنها یک کارخانه برای نخستین بار در خاورمیانه تولید انسولین در ایران را در استان البرز کلید زده است.
استاندار البرز انتقادهای منتقدان را غیر منصفانه دانست و گفت: برخی برای به دست گرفتن قدرت در کشور انتقادهای غیر منصفانه‌ای را علیه دولت مطرح کرده و منافع کشور و ملت را برای رسیدن به قدرت هدف نقدهای خود قرار داده‌اند.
طهایی معتقد است، دولت حسن روحانی مظلوم‌ترین دولت است و در حالی که اقدامات خوبی هم در عرصه داخلی و هم خارجی انجام داده، هدف نقدهای غیر منصفانه قرار دارد.
وی با تاکید بر اینکه هنوز کار دولت تمام نشده است،‌ گفت: امروز زمان درس گرفتن از تجربیات گذشته به ویژه مذاکرات هسته‌ای است. ما باید قدرت دفاعی خود را افزایش دهیم تا دشمن نتواند از غفلت ما سوء استفاده کند.
لازم به توضیح است، در این جلسه نمایندگان احزابی که در استان البرز فعال هستند، به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار