کد خبر: ۲۸۳۴۰۵
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰ 23 August 2016


مدیرکل بازرسی و امور حقوقی استانداری البرز گفت: اکثر پیام‌های مردم در سامانه سامد درخواست اشتغال و تسهیلات است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی حاجی‌وند بعد از ظهر امروز در حاشیه برگزاری همایش آموزشی رابطان سامانه ارتباطی مردم و دولت با نام اختصاری سامد، در جمع خبرنگاران گفت: یکی از اقدامات خوب انجام شده، راه‌اندازی این سامانه در سراسر کشور و استان‌ها است.

وی افزود: با استفاده از سامانه سامد مردم دیگر نیاز به مراجعه حضوری بیش از اندازه به ادارات و دستگاه‌های اجرایی برای پیگیری امور و کارهای خود را ندارند.

مدیرکل بازرسی و امور حقوقی استانداری البرز تصریح کرد: از سوی دیگر درخواست‌ها و گزارش‌های مردمی در کمترین زمان ممکن ثبت، ویرایش، ساماندهی و پیگیری می‌شود.

حاجی‌وند گفت: در حال حاضر بیش از 81 دستگاه اجرایی در استان البرز به این سامانه متصل شده‌اند و در تلاش هستیم تا ادارات شهرستانی را نیز به سامانه ارتباطی مردم و دولت متصل کنیم.

وی بیان داشت: اکثر درخواست‌های مردم که در سامانه سامد استان البرز ثبت شده، در حوزه درخواست اشتغال و تسهیلات و وام است.

مدیرکل بازرسی و امور حقوقی استانداری البرز افزود: باید شرایطی را فراهم کنیم که از این سامانه برای دریافت دیدگاه‌ها، نظرات و ایده‌های شهروندان نیز استفاده شود.

حاجی‌وند ادامه داد: در حال حاضر شهروندان استان البرز در هر نقطه‌ای که هستند می‌توانند با تماس با سامانه 111 نظرات، شکایات، درخواست‌ها و دیدگاه‌های خود را بیان کرده و مطمئن باشند که پیام‌های آنها در کمترین زمان ممکن مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

وی اظهار داشت: تلاش در جهت کاهش فاصله مردم و خادمان مردم در دولت و دستگاه‌های اجرایی با جدیت از سوی مدیریت ارشد استان البرز پیگیری می‌شود.

مدیرکل بازرسی و امور حقوقی استانداری البرز در پایان تصریح کرد: انتظار داریم که رسانه‌ها در آشنایی مردم با سامانه ارتباطی مردم و دولت تلاش بیشتری داشته باشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار