کد خبر: ۲۸۳۴۱۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۷ 23 August 2016


فرماندار شهرستان ساوجبلاغ گفت: توزیع عادلانه خدمات به مردم در تمام مناطق مهمترین اولویت است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، ابوالقاسم پالیزگیر ظهر امروز و در اولین روز از هفته دولت در دیدارهای مردمی اظهار داشت: یکی از مهمترین اولویت‌ها توسعه خدمات‌رسانی به مردم است، بدین منظور باید با شناسایی مشکلات و کمبودها مسیر توسعه خدمات‌رسانی به مردم را ارتقا داده تا بتوانیم رضایت‌مندی مردم را داشته باشیم.

وی افزود: شهرستان ساوجبلاغ در برخی از زمینه‌ها از جمله آموزشی، بهداشت و درمان و ... با کمبودهایی مواجه بوده که لازم است تا تدابیر لازم برای توسعه خدمات در این شهرستان اندیشیده شود.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ با بیان اینکه دیدارهای چهره به چهره با مردم می‌تواند گامی مهم در شناسایی مشکلات باشد افزود: مردم در این دیدارها مشکلات را بیان می‌کنند لذا وظیفه ما نیز حکم می‌کند تا در اسرع وقت این معضلات و مشکلات را پیگیری کرده و در مسیر توسعه خدمات‌رسانی به مردم گام برداریم.

پالیزگیر گفت: مسؤولان در دستگاه‌های مختلف باید خدمات‌رسانی به مردم را مهمترین اولویت خود بدانند و در مسیر ارائه خدمات به مردم از هیچ تلاشی چشم‌پوشی نکنند.

وی هفته دولت را فرصت بسیار مناسبی برای ارائه عملکرد مسؤولان به مردم عنوان کرد و افزود: مردم باید از نزدیک و به صورت شفاف عملکرد مدیران را در دستگاه‌های مختلف مورد ارزیابی قرار دهند.

بر اساس این گزارش، در این نشست فرماندار ساوجبلاغ با 30 نفر از مردم در این شهرستان دیدار داشت و از نزدیک با مشکلات آنان آشنا شد و دستورات لازم را برای رفع مشکلات صادر کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار