کد خبر: ۲۸۳۴۱۱
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۷ 23 August 2016


رئیس سازمان بسیج رسانه البرز گفت: دوره آموزشی امداد و نجات ویژه اعضای فعال و عادی بسیج رسانه این استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از بسیج رسانه استان البرز، ابراهیم نوروزی‌فر از برگزاری دوره‌های امداد و نجات ویژه اعضای بسیج رسانه البرز خبر داد و اظهار داشت: این دوره‌های آموزشی بر اساس اعلام آمادگی جمعیت هلال احمر جوانان استان البرز برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: جمعیت هلال احمر استان به شرکت‌کنندگان در این دوره آموزشی 22 ساعته مدرک معتبر سازمان هلال احمر را ارائه می‌کند ضمن اینکه قرار است تا این سازمان به تمام اعضای بالای 29 سال عضو بسیج رسانه که به صورت داوطلب در این دوره‌ها شرکت می‌کنند کارت کشوری عضویت در سازمان هلال احمر را ارائه کند.

این مسؤول گفت: این دوره آموزشی در هر هفته دو یا سه جلسه در کلاس‌های 10 تا 30 نفره به صورت جداگانه برای خواهران و برادران برگزار می‌شود.

نوروزی‌فر بیان داشت: جمعیت هلال احمر استان البرز اعلام آمادگی کرده تا در مناسبت‌های خاص برای خبرنگاران و خانواده‌هایشان به منظور ویزیت رایگان پزشک اعزام کند که نخستین مناسبت در هفته دفاع مقدس است.

وی به ضرورت برگزاری این دوره‌های آموزشی برای خبرنگاران اشاره کرد و گفت: نیاز است تا اعضای این بسیج ضمن آشنایی با کمک‌های اولیه در صورت نیاز خودامدادی و دیگر امدادی را در مواقع لزوم انجام دهند.

رئیس سازمان بسیج رسانه البرز با اشاره به اینکه خبرنگاران معرفی شده از این سازمان می‌توانند در مانورهای بزرگ استانی هلال احمر شرکت کنند، افزود: بسیج رسانه استان نیز اعلام آمادگی کرده تا به صورت متقابل کارگاه آموزشی برای رابطین هلال احمر با موضوع عکاسی خبری و نحوه پوشش خبر در حوادث را برگزار کند.

وی در پایان به مذاکراتی با دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اشاره کرد و بیان داشت: بر اساس این مذاکرات قرار است تا تخفیفی ویژه برای خبرنگارانی که در مراکز آموزشی علمی کاربردی استان مشغول به تحصیل هستند ارائه شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار