کد خبر: ۲۸۳۴۱۵
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹ 23 August 2016


استاندار البرز با اشاره به اینکه در هفته دولت 317 پروژه در سطح استان البرز افتتاح می‌شود، گفت: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ‌بر 2 هزار و 500 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اشتهارد، سید حمید طهایی ظهر امروز در مراسم افتتاح یک واحد تولیدی در شهرستان اشتهارد اظهار داشت: حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی می‌تواند ما را به توسعه و پیشرفت برساند و در این زمینه ما به اقتصاد مقاومتی نیز دست پیدا می‌کنیم.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین اقداماتی که باید برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی انجام داد حمایت از تولیدات داخلی و ارتقای فرهنگ استفاده از کالاهای ایرانی است.

استاندار البرز بیان داشت: امروز با تشکیل ستاد رفع موانع تولید بسیاری از مشکلات واحدهای تولیدی در استان البرز مورد بررسی قرار می‌گیرد و واحدهای نیمه فعال و غیرفعال نیز مجدد به چرخه صنعت و تولید باز می‌گردند.

طهایی بیان داشت: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که در بسیاری از محصولات خودکفا شویم و دیگر نیازی به بازارهای خارجی نداشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه دیگر زمان شکوفایی اقتصادی فرا رسیده است افزود: در این راستا باید همه به سمت توسعه اقتصادی پیش برویم.

استاندار البرز گفت: دشمنان برای ضربه زدن به کشور از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کنند و در این مسیر از تمام توان خود استفاده می‌کنند لذا با حمله به سرمایه‌های انسانی و صنعت و تولید و سنگ‌اندازی‌های مختلف در نظر دارند تا به اهداف شومشان برسند.

طهایی تأکید کرد: در این راستا یکی از مهمترین راهکارهای مقابله با این تهاجم دشمنان حمایت از تولید است.

وی با اشاره به اینکه در هفته دولت 317 پروژه در سطح استان البرز افتتاح می‌شود، خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ‌بر 2 هزار و 500 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار