کد خبر: ۲۸۳۴۱۶
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹ 23 August 2016


رئیس سازمان صنعت، ‌معدن و تجارت استان البرز از بهره‌برداری 6 واحد صنعتی در این استان خبر داد و گفت: این واحدهای صنعتی در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اشتهارد، ایرج موفق ظهر امروز در مراسم افتتاح یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی اشتهارد اظهار داشت: با توجه به بهره‌برداری از این واحدهای صنعتی برای بیش از 2100 نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

وی افزود: با توجه به ظرفیت‌های این استان باید توسعه واحدهای صنعتی و تولیدی را در اولویت قرار دهیم تا بتوانیم علاوه بر گردش چرخه‌های تولید و صنعت،‌ به اقتصاد مقاومتی نیز دست پیدا کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز تأکید کرد: با توجه به توسعه واحدهای صنعتی می‌توانیم در ارتقای اشتغال‌زایی جوانان نیز اقدامات اساسی انجام دهیم.

موفق افزود: مجموع 6 واحد تولیدی قابل افتتاح در استان البرز و در هفته دولت با اعتباری بالغ بر 672 میلیارد تومان است.

این مسؤول با اشاره به اینکه امروز چهار واحد آن افتتاح می‌شود،‌ خاطرنشان کرد: دو واحد دیگر نیز با حضور مقامات کشوری طی روزهای هفته دولت افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با بهره‌برداری از این واحدهای تولیدی در برخی از محصولات خودکفا می‌شویم،‌ گفت: محصولات این شرکت‌ها به مدت 20 سال از خارج از کشور تأمین می‌شد که با افتتاح این واحدها دیگر نیازی به تأمین محصولات از خارج را نداریم.

موفق بیان داشت: حمایت از واحدهای تولیدی و حمایت از تولیدات داخلی می‌تواند ما را به توسعه و پیشرفت بیشتر برساند، لذا باید در این زمینه از تمام ظرفیت‌ها استفاده کرده و موانع تولید را از سر راه تولیدکنندگان برداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار