کد خبر: ۲۸۳۴۱۸
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹ 23 August 2016


مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز از بهره‌برداری نخستین مرکز ورزش‌های باستانی اشتهارد در نخستین روز از هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اشتهارد، علی عفراتی صبح امروز در مراسم افتتاح این طرح ورزشی اظهار داشت: یکی از مهمترین نیازهای این شهرستان توسعه طرح‌های ورزشی است.

وی ادامه داد: با توجه به صنعتی بودن شهرستان اشتهارد لذا باید زمینه و بسترهای توسعه فعالیت‌های ورزشی برای ساکنان این شهرستان بیشتر فراهم شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز خاطرنشان کرد: باید بتوانیم زمینه حضور جوانان و نوجوانان را در فعالیت‌های ورزشی ایجاد کنیم تا کمتر شاهد آسیب‌های اجتماعی باشیم.

عفراتی با بیان اینکه داشتن روحیه بانشاط و سلامتی در ورزش و فعالیت‌های ورزشی است گفت: انجام روزی یک ساعت ورزش می‌تواند ما در ارتقای سلامتی افراد جامعه تأثیرات بسیار زیادی داشته باشد.

وی در ادامه سخنان خود بر توسعه سالن‌های ورزشی در این شهرستان تأکید کرد و خواستار حمایت بیشتر برای توسعه این سالن‌ها از سوی مسؤولان شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در ادامه سخنان خود به افتتاح اولین زورخانه این شهرستان با نام پوریای ولی اشاره کرد و بیان داشت: ورزش زورخانه نیز از دیرباز مورد توجه مردم و و جوانان بوده است و طرفداران بسیاری دارد.

عفراتی افزود: با اختصاص زمین این زورخانه از سوی اداره کل ورزش، این مهم توسط مردم و خیرین و با مشارکت شورای شهر اشتهارد ساخته شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار