کد خبر: ۲۸۳۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۱ 23 August 2016


معاون سیاسی و انتخابات استانداری البرز گفت: از ابتدای مهرماه به طور رسمی فرایند برگزاری انتخابات سال 96 در این استان آغاز می‌شود.

فتح‌الله حقیقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: با توجه به اینکه در ابتدای سال 96 دو انتخابات حساس و سرنوشت‌ساز ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی و شهر روستا برگزار می‌شود، همه باید دست به دست هم بدهیم تا این انتخابات نیز مانند ادوار گذشته باشکوه و قانونمند برگزار شود.

وی با تاکید بر اینکه انتخابات دارای چهار رکن اصلی از جمله باشکوه، قانونمند، رقابتی و با امنیت کامل برگزار شود، گفت: برای تحقق این مهم نیازمند مشارکت و همراهی و همدلی همه اقشار جامعه، گروه‌ها،‌ احزاب سیاسی، رسانه‌ها و دستگاه‌های مرتبط هستیم.

معاون سیاسی استانداری البرز تصریح کرد: امام خمینی(ره)‌ و پس از ایشان مقام عظمای ولایت بارها تاکید فرموده‌اند که رمز موفقیت ملت ایران حفظ وحدت و همدلی و اتحاد است و همه باید در این مسیر حرکت کنیم.

حقیقی افزود: برگزاری هر انتخابات دوازده مرحله دارد و پس از پایان هفته دولت و سپری شدن این ایام که حدود اوایل مهرماه می‌شود، فرایند برگزاری انتخابات سال 96 در استان البرز به طور رسمی کلید می‌خورد.

وی بیان داشت: در گام نخست تمام انتخابات گذشته و دوازده مرحله انتخابات مورد آسیب‌شناسی قرار می‌گیرد و متعهد می‌شویم که انتخابات سال 96 در کمال سلامت، رعایت قانون و باشکوه برگزار خواهد شد.

معاون سیاسی استانداری البرز گفت: انتخابات سالم و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای و ایجاد شرایط مناسب برای مشارکت همه گروه‌های سیاسی قانونی از جمله اولویت‌های دولت برای برگزاری انتخابات است.

حقیقی در پایان اظهار داشت: به طور قطع با مشارکت همه بخش‌های جامعه می‌توانیم شاهد برگ زرین دیگری در کارنامه پرافتخار مردم ولایی استان البرز در سال 96 باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار