کد خبر: ۲۸۳۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۱ 23 August 2016


معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه شهرستان کرج گفت: در دولت تدبیر و امید 200 کارخانه ورشکسته در استان البرز احیا شده‌اند.

محمدتقی ایرانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: دولت فعلی مسؤولیت را در شرایطی به دست گرفت که وضعیت اقتصادی کشور بسیار بی‌ثبات بود.

وی افزود: ما تحت شدیدترین تحریم‌های اقتصادی قرار داشتیم و تورم کشور به مرز 40 درصد رسیده بود.

معاون استاندار البرز تصریح کرد: از سوی دیگر سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی به دلیل شرایط حاکم بر اقتصاد کشور و تحریم‌های غیرقانونی و ناجوانمردانه غربی‌ها و توطئه‌های ایران هراسی، تمایلی به سرمایه‌گذاری در کشورمان نداشتند.

ایرانی گفت: در این شرایط دولت تدبیر و امید کار را سرمایه عظیم حمایت مردم در دست گرفت و با تدبیر ویژه‌ دولتمردان و حمایت‌های مقام عظمای ولایت در نخستین گام موضوع تحریم‌ها و قعطنامه‌های شورای امنیت علیه ملت ایران را سامان داد.

وی بیان داشت: مهمترین دستاورد دولت در حوزه اقتصادی است، به صورتی که تورم 40 درصدی به نزدیک 10 درصد رسیده و دولت نوید داده که تورم به زیر 10 درصد کاهش می‌یابد.

فرماندار ویژه شهرستان کرج افزود: این شرایط موجب شد که سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برای سرمایه‌گذاری در ایران اعلام آمادگی کنند و هم اکنون بیش از 1700 درخواست برای سرمایه‌گذاری تنها در استان البرز ارائه شده است.

ایرانی ادامه داد: همچنین دولت تدابیر لازم برای رونق اقتصادی را در دستور کار قرار داده و یکی از مهمترین موفقیت‌ها در استان البرز، احیای صنایع و کارخانه‌هایی بود که دوران تحریم‌ها به مرز ورزشکستگی رسیده بودند.

وی اظهار داشت: تنها در استان البرز از ابتدای کار دولت فعلی تاکنون بیش از 200 کارخانه ورزشکسته احیا شده و توانستند با استفاده از تسهیلات اقتصاد مقاومتی و همچنین حمایت‌های دولت بار دیگر فعالیت اقتصادی خود را از سر گیرند.

معاون استاندار البرز تصریح کرد: البته به دلیل مشکلات بسیار زیاد بر جای مانده از گذشته، برای رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم و باید همه دست به دست هم دهیم تا این مشکلات برطرف شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار