کد خبر: ۲۸۳۴۲۸
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳ 23 August 2016


امام جمعه شهرستان فردیس بر توسعه خدمات درمانی در شهرستان فردیس تأکید کرد و خواستار توجه بیش از پیش به توسعه بخش درمان این شهرستان توسط مسؤولان شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از فردیس، حجت‌الاسلام علی ایمانی امشب در مراسم تجلیل از پزشکان شهرستان فردیس اظهار داشت: شهرستان تازه فردیس از لحاظ امکانات درمانی و پزشکی با مشکلات و کمبودهایی مواجه است که لازم است تا توسعه این امکانات را در اولویت قرار دهیم.

وی تخصیص اعتبارات برای ایجاد مراکز درمانی و بهداشتی در این شهرستان را مهم ارزیابی کرد و بیان داشت: باید با تدابیر و برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسعه خدمات درمانی در این شهرستان را طی کنیم و به تحولات اساسی در این زمینه پیش برویم.

امام جمعه فردیس در ادامه سخنان خود با بیان اینکه پزشکان در شهرستان با کمبود امکانات درمانی مواجه هستند افزود: باید از ظرفیت‌های موجود برای توسعه خدمات درمانی در این شهرستان استفاده شود.

ایمانی گفت: داشتن بهداشت و وجود مراکز درمانی با سلامت انسان‌ها ارتباط مستقیم دارد لذا باید برای داشتن جامعه‌ای سالم به این نکته توجه خاص داشته باشیم.

وی اعلام کرد: البته شبکه بهداشت و درمان شهرستان برای توسعه و ارائه خدمات درمانی به مردم فردیس تلاش‌های بسیاری کرده است اما متأسفانه برخی از ناهماهنگی‌ها و جمعیت بالای این شهرستان تلاش‌های این شبکه را بی‌نتیجه گذاشته است.

امام جمعه فردیس خاطرنشان کرد: انتظار داریم که مدیریت دانشگاه علوم پزشکی استان البرز نیز همت بیشتری را در زمینه ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به این شهرستان داشته باشد و با مدیریت صحیح مسیر پیشرفت خدمات درمانی را شهرستان فردیس شاهد باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار