کد خبر: ۲۸۳۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳ 24 August 2016

عضو شورای شهر کرج خواستار اجرای مصوبات شورای شهر در حوزه حمل و نقل عمومی شد.
مریم قهرمانی صارم با تاکید بر لزوم ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری کرج با طرح این سوال که امروز در شرایط رکود ساخت و ساز درآمد شهرداری از کدام محل تامین می شود، اظهار کرد: آیا این درآمد از تخلفاتی است که در سال های گذشته توسط مردم انجام شده است؟
وی با تاکید بر اینکه دچار اقتصاد تک بعدی در شهر شده ایم تا با ساخت و ساز یا انجام تخلفات مردم از آنان پول دریافت کنیم، افزود: اراضی زیادی در اختیار داریم که می توان با تغییر کاربری علاوه بر استفاده بهتر و نفع شهروندان، درآمدزایی برای شهر ایجاد شود.
عضو شورای شهر کرج با اشاره به اینکه این مهم می تواند به صورت ویژه در حوزه ناوگان حمل و نقل عمومی مورد توجه قرار گیرد، گفت: ناوگان حمل و نقل بخشی است که پول در آن نهفته است که در ازای هر اقدامی از مردم هزینه دریافت می شود و با این پول می توان این ناوگان را هرچه بیشتر و بهتر توسعه داد.
وی خاطرنشان کرد: تقاطع هایی که طی چند سال گذشته در کرج ایجاد شده برای یک کلان‌شهر کافی نیست و نیاز مردم را تامین نمی کند چراکه با این اقدام به نوعی خودرو محور عمل کرده ایم.
قهرمانی با تاکید بر اینکه باید برای جوانان و خانواده های این شهر اقدام مفید انجام دهیم به طرح این سوال پرداخت کدام ناوگان حمل و نقل عمومی امن، ارزان در اختیار خانواده های کرجی قرار گرفته است؟
وی با بیان اینکه مدیریت شهری باید در این حوزه پاسخگو باشد، خاطرنشان کرد: شورای شهر نهادی سیاست گذار و ناظر است و نمی تواند در بخش اجرا دخالتی داشته باشد.
عضو شورای شهر کرج تاکید کرد: تذکر در مورد این موضوع سه سال است که به طور مکرر انجام می شود اما تاکنون هیچ اقدامی انجام نشده، اگر این کار تا این اندازه سخت است که مسئولان از عهده آن برنمی آیند، حکم شرعی و اخلاقی ایجاب می کند این پست را به افراد توانمند واگذار کنیم.
وی افزود: حق مردم کلان‌شهر کرج این نیست که در همجواری پایتخت با چنین شرایطی زندگی کرده و با این مشکلات روبه رو باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار