کد خبر: ۲۸۳۹۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰ 24 August 2016


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز از اعطای تسهیلات به توسعه دهندگان نرم افزار های کاربردی امن تلفن همراه خبر داد.

غلامرضا حمیدی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اقدمات در دستور کار وزارت ارتباطات پیرامون تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی، اظهار کرد: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات درصدد ایجاد اشتغال پایدار و عمل به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی همچنین توانمندسازی شرکت‌های فعال در حوزه ICT است.

وی با بیان اینکه در راستای اهداف یاد شده حمایت از نرم‌افزارهای تخصصی مورد توجه قرار گرفته، افزود: با اجرایی شدن این امر حمایت لازم از توسعه دهندگان حقیقی و حقوقی نرم افزار های کاربردی ایمن و محتوای چند رسانه ای برای تلفن همراه از جمله با قابلیت بهره‌برداری در بستر شبکه ملی اطلاعات امکان پذیر می شود.

حمیدی با تاکید بر اینکه در جوامع کنونی تجاری سازی طرح های فناورانه نکته حائز اهمیتی است که باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: حمایت از این قبیل طرح ها زمینه ارتقاء توان داخلی، توسعه تولید، خودکفایی و اشتغال‌زایی را به همراه دارد که هم راستا با سیاست‌ ها و برنامه‌های مبتنی بر رویکرد اقتصاد دانش‌بنیان و اقتصاد مقاومتی است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استات البرز خاطرنشان کرد: با توجه به مسائل مطرح شده متقاضیان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی وجوه اداره شده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به نشانی http://www.ees.ict.gov.ir/web/loan/home، با دریافت فایل طرح کسب‌وکار و مطالعه دستور العمل مربوطه نسبت به انجام ثبت‌نام و اخذ کد پیگیری اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار