کد خبر: ۲۸۳۹۶۹
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰ 24 August 2016


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز زمان بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب اشتهارد را دو سال آینده اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا رضایی فر شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اجرای شبکه های آب و فاضلاب مسکن مهر استان طی دو سال گذشته از جمله پروژه های شاخص شرکت آبفای استان محسوب می شود.

وی با اشاره به اجرای پروژه آب شیرین کن شهرستان اشتهارد، ظرفیت این پروژه را پنج هزار متر مکعب در شبانه روز اعلام کرد و گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد از این میزان ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان توسط بخش خصوصی و مابقی از منابع داخلی شرکت آب و فاضلاب تامین می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز حفاری پنج حلقه چاه در طول دو سال گذشته، احداث مخزن ۵ هزار متر مکعبی، انتقال ۴.۵ کیلومتر خط انتقال و نیز اجرای ۱۵ کیلومتر زیرساخت های مسکن مهر را از سایر فعالیت های این شرکت عنوان کرد.

وی گفت: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان انجام شده و سرمایه گذاری در این بخش ها توسط شرکت آب و فاضلاب استان البرز صورت گرفته است.

رضایی فر خاطرنشان کرد: مقدمات واگذاری احداث تصفیه خانه فاضلاب شهری اشتهارد با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی به انجام رسیده و قرارداد منعقد شده است.

وی ضمن ابراز امیدواری برای آغاز عملیات احداث تصفیه خانه توسط بخش خصوصی ظرف دو ماه آینده، ادامه داد: بر اساس مطالعات انجام شده این تصفیه خانه ظرفیتی معادل تصفیه فاضلاب ۳۲ هزار نفر را در شبانه روز دارد که اعتبار آن نیز ۱۶ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز علاوه بر ایجاد تاسیسات فاضلاب شهر اشتهارد، اجرای شبکه های فاضلاب در این شهر را نیز از برنامه های در دستور کار عنوان کرد و گفت: تامین مالی این پروژه از اعتبارات استانی، طرح های تملک و دارایی، سهم مشارکت بخش خصوصی، فاینانس جاری و سایر موارد است.

وی خاطرنشان کرد: مجموع مبالغی که برای ایجاد تصفیه خانه فاضلاب پیش بینی شده، رقمی معادل ۵۰ میلیارد تومان است که طی مدت دو سال به سرانجام خواهد رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار