کد خبر: ۲۸۳۹۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳ 24 August 2016


نشست بررسی ایجاد شهر فرودگاهی غرب آسیا و ایجاد جاده ابریشم هوایی در منطقه ویژه اقتصادی پیام در استان البرز برگزار شد.

عبادالله کامکار معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری البرز عصر چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: نشستی برای بررسی ایجاد هاب غرب آسیا که در حقیقت پروژه جاده ابریشم هوایی در منطقه ویژه اقتصادی پیام است در فرودگاه پیام برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: این نشست بین وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، استانداری البرز و سرمایه گذاران خارجی و داخلی در این زمینه برگزار تا جوانب موضوع ایجاد شهر فرودگاهی غرب آسیا مورد بررسی قرار گیرد.

کامکار خاطرنشان کرد: بعد از بررسی هایی که شرکت های ایرانی داشته اند منطقه اقتصادی پیام در استان البرز برای این منظور انتخاب شده است.

معاون استاندار البرز تاکید کرد: وزارتخانه های ارتباطات و فناوری اطلاعات و صنعت، معدن و تجارت موضوع ایجاد این شهر فرودگاهی را بررسی می کنند و در صورت نهایی شدن کارهای پشتیبانی آن آغاز شود.

منطقه ویژه اقتصادی پیام در محدوده ای به وسعت 3600 هکتار در اراضی 10 هزار هکتاری فرودگاه بین المللی پیام در استان البرز تاسیس شده است.

هدف از تاسیس منطقه ویژه اقتصادی پیام حمل و نقل بار هوایی و پستی، فرآوری کالا، انبارداری، خدمات سردخانه ای، صنایع بسته بندی و صادرات است.

فرودگاه پیام به عنوان مرکز ترانزیت باربری ظرفیت حمل و نقل تجاری، پستی، همچنین همکاری های آموزش هوانوردی را دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار