کد خبر: ۲۸۳۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶ 24 August 2016


فرماندار شهرستان ساوجبلاغ گفت: فردا با حضور استاندار و مدیران ارشد استان 86 پروژه بزرگ عمرانی در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

ابوالقاسم پالیزگیر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوجبلاغ اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن هفته دولت و لزوم ارائه آمار عملکرد از سوی مدیران دولت به مردم، فردا استاندار البرز، معاونان استانداری و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی میهمان مردم این شهرستان هستند.

وی افزود: هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های لازم برای حضور مدیران ارشد استان در این شهرستان انجام شده و تلاش می‌کنیم که عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی ساوجبلاغ به درستی به مردم معرفی شود.

عالی‌ترین نماینده دولت در ساوجبلاغ تصریح کرد: از جمله مهمترین برنامه‌های سفر استاندار و معاونان استانداری به این شهرستان، دیدار چهره به چهره با مردم به ویژه دیدار با خانواده معظم شهدا، ایثارگران، آزادگان و جانبازان سرافراز و غبارروبی از مزار شهدا عزیز انقلاب و دفاع مقدس و مدافعان حرم است.

پالیزگیر گفت: همچنین به مناسبت فرارسیدن هفته دولت، همزمان با حضور استاندار و هیأت همراه در ساوجبلاغ 86 پروژه بزرگ عمرانی در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه برای تکمیل این پروژه‌ها در مجموع بیش از 256 میلیارد تومان هزینه شده است، افزود: از مجموع 86 پروژه عمرانی که همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد، می‌توان به 24 پروژه توسط دولت و دستگاه‌های اجرایی، 17 پروژه توسط شهرداری‌ها، 13 پروژه توسط دهداری‌ها و 26 پروژه مسکن مهر اشاره کرد.

پالیزگیر اظهار داشت: همچنین دو پروژه بزرگ اقتصادی نیز توسط بخش خصوصی با هزینه‌ای بالغ بر یک‌هزار و 200 میلیارد تومان فردا با حضور استاندار البرز و هیأت همراه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: پروژه‌های فوق با هدف رفع کمبودها به ویژه در حوزه زیرساختی، تامین مسکن، رونق اقتصادی و صنعتی و اشتغالزایی اجرا شده است.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در پایان گفت: امیدواریم بخش مهمی از مشکلات مردم با بهره‌مندی از طرح‌های فوق برطرف شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار