کد خبر: ۲۸۳۹۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶ 24 August 2016


فرماندار شهرستان نظرآباد گفت: 54 طرح و پروژه بزرگ عمرانی با اعتباری بالغ بر 680 میلیارد ریال در این شهرستان طی هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

حجت‌الله صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: هفته دولت که در حقیقت گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر است، باید فرصتی برای اطلاع‌رسانی درباره خدمات ارائه شده از سوی دولت به مردم باشد.

وی تصریح کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی پست‌ها و مقام‌ها و صندلی‌ها به خودی خود هیچ ارزشی ندارد و ارزش کار در تلاش برای خدمت به مردم ولایی و انقلابی ایران اسلامی است.

عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان نظرآباد افزود: مدیران در جمهوری اسلامی از نظر شرعی و قانونی وظیفه دارند که با تمام توان برای تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی تلاش کرده و خود را سرباز ولایت و خادم ملت بدانند.

صادقی گفت: خوشبختانه طی سه سال گذشته دولت تدبیر و امید در تحقق این مهم گام‌های موثری برداشت و شاهد خدمات قابل تقدیری به مردم بودیم.

وی بیان داشت: البته تمام کارهای انجام شده به ویژه در شهرستان نظرآباد را وظیفه خود می‌دانیم و معتقدیم که برای این مردم هر چقدر هم که تلاش شود، باز هم کافی نیست، چرا که مردم ولایی و انقلابی و صبور نظرآباد تمام سختی‌ها و کاستی‌ها را به عشق اسلام و انقلاب و ولایت و ایران سرافراز تحمل می‌کنند.

فرماندار شهرستان نظرآباد در پاسخ به این پرسش که طی هفته دولت چه تعداد طرح و پروژه عمرانی در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: هر ساله رسم است که تعدادی از پروژه‌ها و طرح‌ها به مناسبت فرارسیدن هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد و امسال نیز تلاش کردیم که پروژه‌های خوبی را با هدف افزایش خدمت‌رسانی به مردم آماده کرده و در این هفته افتتاح کنیم.

صادقی اظهار داشت: در این هفته 54 طرح و پروژه بزرگ عمرانی با اعتباری بالغ بر 680 میلیارد ریال آماده شده که به بهره‌برداری رسمی می‌رسد.

وی تصریح کرد: این پروژه‌ها با همکاری دولت، دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی تکمیل و به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار