کد خبر: ۲۸۳۹۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷ 24 August 2016


استاندار البرز با اشاره به اینکه هفته دولت فرصت بسیار مناسبی برای شفاف‌سازی عملکرد مسؤولان در دستگاه‌های مختلف است، گفت: یکی از مهمترین فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری توسعه خدمات به مردم و خدمت بی‌منت است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدحمید طهایی و هیأت همراه ظهر امروز برای بیعت با آرمان‌های امام راحل در مرقد مطهر امام خمینی(ره) حاضر شدند و ضمن ادای احترام به مقام شامخ ایشان با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

براساس این گزارش سیدحمید طهایی استاندار البرز در این مراسم با بیان اینکه باید ادامه‌دهنده راه امام و تحقق اهداف و آرمان‌های ایشان باشیم، افزود: یکی از مهمترین دیدگاه‌های مردم و مسؤولان باید تحقق اهداف امام راحل باشد.

وی افزود: امروز آمده‌ایم تا بار دیگر با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی پیمان ببندیم و متعهد شویم که ادامه‌دهنده راه شهدای انقلاب و امام خمینی(ره) هستیم.

استاندار البرز در ادامه بر توسعه خدمات‌رسانی به مردم تأکید کرد و گفت: یکی از مهمترین فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری توسعه خدمات به مردم و خدمت بی‌منت است، لذا باید در این مسیر از هیچ تلاشی چشم‌پوشی نکنیم و خود را خادم مردم دانسته و توسه خدمات و خدمتگزاری به مردم را مهمترین اولویت خود بدانیم.

طهایی با اشاره به اینکه هفته دولت فرصت بسیار مناسبی برای شفاف‌سازی عملکرد مسؤولان در دستگاه‌های مختلف است، افزود: در هفته دولت تمامی دستگاه‌ها در استان البرز خدمات و برنامه‌های مهمی دارند که براساس برنامه زمان‌بندی شده، طی این هفته به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی تأکید کرد: مدیران در دستگاه‌های مختلف استان نیز باید خدمات‌رسانی به مردم را در رأس امور کاری خود بدانند و با شناسایی مشکلات و کمبودها خدمات رسانی صادقانه‌ای را برای مردم انجام دهند.

استاندار البرز توزیع عادلانه خدمات را مهمترین اصل دانست و گفت: برای خدمات‌رسانی باید به این نکته توجه داشته باشیم که محرومیت‌زدایی مهمترین اولویت است، لذا رسیدگی به مناطق محروم و کم‌برخوردار باید بیش از پیش مدنظر مسؤولان باشد تا شاهد توسعه خدمات عادلانه در تمامی مناطق باشیم.

طهایی دیدارهای چهره به چهره مسؤولان با مردم را نیز مهم ارزیایی کرد و گفت: دیدارهای هفتگی مدیران با مردم نیز باید ادامه داشته باشد تا بتوانیم از نزدیک شاهد مشکلات مردم بوده و اقدامات لازم را برای رفع آن مشکلات انجام دهیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار