کد خبر: ۲۸۳۹۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸ 24 August 2016


رئیس اداره دامپزشکی نظرآباد از کشف یک تن مرغ فاسد در این شهرستان خبر داد.

حسن قره‌باغی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نظرآباد اظهار داشت: شهرستان نظرآباد از نظر بهره‌مندی و فعالیت واحدهای مرغداری و دامداری دارای ویژگی‌ها و ظرفیت‌های بسیار خوبی است.

وی تصریح کرد: یکی از بزرگ‌ترین دامداری‌های گاوی و تولید شیر گاو در شهرستان نظرآباد مستقر است که جزو صنایع فعال و موثر به شمار می‌آید.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان نظرآباد افزود: فعالیت این واحدها به طور قطع ارزشمند بوده و به رونق اقتصادی و صنعتی منطقه کمک می‌کند، اما باید برای حفظ سلامت جامعه از آنها به طور مرتب بازرسی شود.

قره‌باغی گفت: در همین راستا بازرسی‌های منظم و به صورت سرزده و همچنین با اطلاع قبلی را از واحدهای دامداری، مرغداری و کشتارگاه‌ها انجام می‌دهیم و در صورت مشاهده کوچک‌ترین تخلف و یا مشاهده موارد غیربهداشتی که سلامت جامعه را به خطر می‌اندازد، با متخلفان برخورد قاطع صورت می‌گیرد.

وی بیان داشت: به عنوان نمونه طی روزهای اخیر بازرسان دامپزشکی این شهرستان به صورت سرزده از یک واحد بسته‌بندی مواد خام دامی بازرسی کردند و در حین بازرسی موارد مشکوکی را کشف کردند.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان نظرآباد افزود: پس از بررسی‌های بیشتر بازرسان ما موفق به کشف یک تن مرغ منجمد فاسد و تاریخ مصرف گذشته شدند که متخلفان در نظر داشتند این مرغ‌های فاسد را قطعه‌بندی و با بسته‌بندی جدید وارد بازار کنند.

قره‌باغی ادامه داد: بلافاصله محموله کشف شده توسط واحد معدوم‌سازی دامپزکشی ضبط و به طور کامل پیش از عرضه به بازار معدوم شد.

وی اظهار داشت: به طور معمول اخباری از کشف و ضبط فراورده‌های خام دامی از طریق روابط عمومی دامپزشکی استان البرز و شهرستان نظرآباد منتشر می‌شود و شاید برخی از شهروندان با شنیدن این اخبار نگران شوند.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان نظرآباد در پایان تصریح کرد: به مردم اطمینان می‌دهیم که ماموران و بازرسان دامپزشکی و همچنین دستگاه‌های نظارتی و بازرسی دیگر به طور شبانه‌روزی در تلاش هستند و تمام محصولاتی که در بازار وجود دارد، سالم است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار