کد خبر: ۲۸۴۵۳۹
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹ 25 August 2016


معاون سیاسی،‌ امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: جوانان امروز ادامه‌دهنده راه شهدا باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، فتح‌الله حقیقی ظهر امروز در حاشیه دیدار با خانواده شهیدان اسدالله نوری و محمود شاه بیک اظهار داشت: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس با شجاعت و از خودگذشتگی در برابر دشمن ایستادند و اجازه ندادند که ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

وی ادامه داد: جوانان و نوجوانان امروز باید ادامه‌دهنده راه شهدا باشند و در جبهه‌ای دیگر در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادگی کنند.

این مسؤول تأکید کرد: دشمنان در دوران هشت سال دفاع مقدس از سوی همه کشورها مورد حمایت بودند اما ما تنها با اکتفا به داشته‌ها و توان نظامی خود موفق شدیم در تمام عملیات مختلف موفق و پیروز باشیم.

حقیقی با اشاره به اینکه امروز با گذشت سال‌ها از دوران هشت سال دفاع مقدس اما نام عزیزانی هنوز بر سر زبان‌هاست که در دوران هشت سال دفاع مقدس بدون هیچ چشم‌داشتی در برابر دشمن ایستادند و با شجاعت در میدان مبارزه ماندند، خاطرنشان کرد: جوانان امروز الگوهای بسیار بزرگی را چون شهدا، ایثارگران و آزادگان را دارند که می‌توانند با الگو گرفتن از آنها راهشان را ادامه دهند.

وی تکریم خانواده شهدا را مهم خواند و افزود: ما مسؤولان باید با تکریم و سرکشی از خانواده شهدا، یاد شهدا را برای همیشه تاریخ زنده نگهداریم.

معاون سیاسی استاندار البرز با اشاره به اینکه ما از ابتدای انقلاب تاکنون با توطئه‌های بسیاری از سوی دشمنان روبه‌رو شدیم افزود: بصیرت و آگاهی از این توطئه‌ها مهم‌ترین راهکار مقابله با دشمنان است.

وی تأکید کرد: جوانان و نوجوانان هرگز نباید از این توطئه‌ها غافل شوند، چراکه دشمنان با غافل شدن ما در یک چشم بر هم زدن توطئه‌های دیرینه خود را عملیاتی می‌کنند، بنابراین آگاهی و بصیرت مهم‌ترین اصل محسوب می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار