کد خبر: ۲۸۴۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱ 25 August 2016


رئیس شرکت برق شهرستان ساوجبلاغ گفت: به منظور توسعه خدمات‌رسانی به مردم و همزمان با هفته دولت 12 دستگاه پست هوایی در این شهرستان نصب شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، سیدحسین حسینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توسعه خدمات‌رسانی به مردم و افزایش سطح خدمات برق در این شهرستان باید به عنوان یکی از مهمترین اولویت‌ها باشد.

وی مقابله با انشعابات غیرمجاز را نیز از مهمترین اقدامات این اداره دانست و افزود: متأسفانه برخی از افراد بدون در نظر گرفتن عواقب انشعابات غیرمجاز، این اقدام را انجام می‌دهند و مشکلات بسیاری را برای مردم و شهر ایجاد می‌کنند.

رئیس شرکت برق شهرستان ساوجبلاغ با بیان اینکه هم‌اکنون 12 دستگاه پست هوایی به منظور تعدیل بار و رفع ضعف ولتاژ در نقاط مختلف شهرستان نصب شده است،‌ خاطرنشان کرد: توسعه شبکه‌های برق‌رسانی در نقاط مختلف شهرستان از مهمترین اولویت‌هایی است که در دستور کار قرار دارد.

حسینی همچنین با اشاره به مقابله جدی با انشعابات غیرمجاز برق در این شهرستان تصریح کرد: براساس آمارهای موجود از ابتدای سال‌جاری تاکنون 2300 انشعاب غیرمجاز را جمع‌آوری کردیم.

وی تأکید کرد: همچنین 10 تن سیم و کابل برق نیز توسط مأموران کشف و ضبط شد.

رئیس شرکت برق شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به اینکه همه مردم باید الگوهای مصرف برق را به درستی رعایت کنند،‌ گفت: انرژی برق را نباید بی دلیل از دست داد، در شرایطی که می‌توانیم با استفاده از الگوهای مصرف این انرژی مهم را بیشتر ذخیره کنیم و برای آیندگان بگذاریم،‌ لذا باید با مدیریت صحیح استفاده از برق می‌توانیم به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.

حسینی در ادامه سخنان خود با اشاره به نصب 12 دستگاه پست هوایی خاطرنشان کرد: این دستگاه‌ها با هدف تعدیل بار و رفع ضعف ولتاژ و با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد ریال نصب شده است.

وی در ادامه سخنان خود به برنامه‌های آتی این اداره اشاره کرد و گفت: در این راستا اقدامات لازم به منظور کاهش مراجعات حضوری مردم انجام خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار