کد خبر: ۲۸۴۵۴۶
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲ 25 August 2016


معاون فرهنگی اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: کمیته‌های بزرگداشت شهدای منا در البرز تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،‌ محمد عالیانی صبح امروز در نشست خبری اظهار داشت: با تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده چهار کمیته برای برگزاری هرچه باشکوه بزرگداشت شهدای منا در این استان تشکیل شده است.

وی ادامه داد: در این زمینه برگزاری مسابقه‌های فرهنگی هنری، ورزشی، علمی، برگزاری شبی با قرآن، شب خاطره و شب شعر منا و برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی و عکس از مهمترین برنامه‌های این کمیته‌ها است.

عالیانی در ادامه سخنان خود از اعزام خانواده شهدای منای استان البرز در مراسم‌های مختلف برگزاری دعای عرفه با محوریت شهدای منا و سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه توسط یکی از خانواده‌های شهدای منا خبر داد و افزود: همچنین براساس تدابیر اندیشیده شده یادمان شهدای منا در شهرهای دارای شهید منا نیز اجرا می‌شود.

وی در ادامه سخنان خود اقدام غیرانسانی رژیم آل‌سعود در خصوص زائران خانه خدا را ظلمی فراموش نشدنی عنوان کرد و بیان داشت: این ظلم و اقدام غیرانسانی رژیم آل‌سعود هرگز از ذهن‌ها پاک نمی‌شود.

عالیانی همچنین به برگزاری کنگره ملی شهدای منا در تهران اشاره کرد و بیان داشت: این کنگره با حضور نمایندگانی از کشورهایی که دارای شهید منا هستند، برگزار می‌شود.

ستاد اجرایی بزرگداشت شهدای منای استان البرز در سطح کلان کشوری از 10 ستاد و کمیته تشکیل شده است.

بر اساس این گزارش این کمیته‌ها شامل ستاد اجرایی بزرگداشت شهدا، سخنگوی ستاد بزرگداشت با مسؤولیت سازمان حج و زیارت و کمیته‌های تبلیغات، اطلاع‌رسانی، حقوقی، امور بین‌الملل، مراسم، تشکل‌های مردم نهاد، تولید و تأمین محتوا و دبیری ستاد اجرایی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار