کد خبر: ۲۸۴۵۴۹
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳ 25 August 2016



رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز از افزایش سرمایه‌گذاری‌های خارجی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، ایرج موفق صبح امروز در مراسم افتتاح طرح‌های قابل افتتاح هفته دولت در شهرستان ساوجبلاغ اظهار داشت: یکی از مهمترین اقداماتی که هم اکنون در استان البرز در حال روی دادن است حضور سرمایه‌گذاران خارجی است که توانسته گامی مهم در جهت توسعه، رشد و پیشرفت ما در حوزه‌های مختلف از جمله اقتصاد و اشتغال شود.

وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌هایی که استان البرز دارد لذا باید بسترهای بیشتری را برای حضور سرمایه‌گذاران فراهم کنیم و بتوانیم به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز خاطرنشان کرد: حمایت از صنعت و تولید نیز باید به عنوان یکی ازمهمترین اقدامات باشد تا بتوانیم با رشد و بازگرداندن انها به چرخه تولید مسیر توسعه و پیشرفت بیشتر را طی کنیم.

موفق در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه هم‌اکنون 11 شرکت خارجی در این استان سرمایه‌گذاری کرده‌اند، افزود: با توسعه و رشد سرمایه‌گذاری خارجی موفق شده‌ایم در این زمینه رتبه دوم کشور را به خود اختصاص دهیم.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه هم اکنون 68 میلیارد و 200 میلیون ریال در بخش صنعت سرمایه‌گذاری شده است، تأکید کرد: با این این میزان سرمایه‌گذاری 25 کارخانه صنعتی قابل افتتاح است.

به گفته موفق با افتتاح این تعداد کارخانه علاوه بر توسعه اقتصادی و پیش رفتن به سمت اقتصاد مقاومتی می‌توانیم برای 2 هزار و 250 نفر نیز اشتغال ایجاد کنیم.

براساس این گزارش،‌ در این مراسم همچنین شرکت تولیدی پرشین استاندارد تولید کننده وان، جکوزی و ملزومات بهداشتی با بیش از 80 محصول توسط بخش خصوصی در زمینی به مساحت حدود 12 هزار مترمربع و بنایی حدود 9 هزار مترمربع به بهره‌برداری رسید.

این شرکت صنعتی با بیش از 110 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری برای 90 نفر اشتغالزایی کرده و موفق به صادرات به کشورهای عراق، عمان و گرجستان شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار