کد خبر: ۲۸۴۵۵۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶ 25 August 2016


فرماندار شهرستان کرج گفت: مردم باید از عملکرد دولت در دوران تصدی مسؤولیت مطلع شده و این حق آنها است که بدانند کدام مدیران عملکرد مناسبی داشته و کدام مدیر کم‌کاری کرده است.

محمدتقی ایرانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: دولت تدبیر و امید در شروع فعالیت خود و حتی پیش از کسب رای اعتماد اکثریت ملت ایران، وعده‌هایی به مردم داد.

وی تصریح کرد: مدیران این دولت از ابتدای تصدی مسؤولیت تمام تلاش خود را برای تحقق اهداف و برنامه‌های ارائه شده به کار بستند و در این مدت شاهد خدمات بسیار بزرگی به شهروندان و تمام مردم ایران بودیم.

معاون استاندار البرز افزود: مهمترین دستاورد دولت در حوزه‌های سیاست خارجی و حوزه اقتصادی است و مردم باید از این خدمات مطلع شوند.

ایرانی گفت: در شرایطی که کشورهای دنیا نگاه مثبتی به ایران نداشتند و شورای امنیت سازمان ملل چندین قطعنامه علیه ما صادر کرده بود و تحریم‌های کوچک و بزرگ علیه ملت ایران اعمال می‌شد، دولت با هدایت‌های مقام عظمای ولایت وارد مذاکره با کشورهای غربی شد و دستاوردهای خوبی هم داشت.

وی بیان داشت: از سوی دیگر اقتصاد ایران که به سمت نابودی و ورشکستگی می‌رفت و تورم حدود 40 درصدی مردم را اذیت می‌کرد، به نحوی اصلاح شده که امروزه شاهد تورم کمتر از 10 درصد هستیم.

فرماندار ویژه شهرستان کرج گفت: البته کسی منکر اشتباهات و کم‌کاری‌ها و کاستی‌ها نیست و معتقدیم که مردم باید از همه موضوعات مطلع شده و بدانند که کدام مدیر به وظائف خود به درستی عمل کرده و کدام مدیر کم کاری کرده است.

ایرانی اظهار داشت: تحقق این مهم بر عهده رسانه‌ها است و رسانه‌ها باید با پرسشگری و تحقیق و بررسی دقیق و به دور از حب و بغض‌های سیاسی، جامعه را از عملکرد دولت آگاه سازند.

وی در پاسخ به این پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه چه تعداد طرح در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: با تلاش‌ها صورت گرفته از سوی دستگاه‌های اجرایی و همچنین همکاری و مشارکت بخش خصوصی، طی هفته دولت طرح‌های عمرانی خوبی در کرج به بهره‌برداری می‌رسد.

عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان کرج افزود: در این هفته 77 پروژه بزرگ عمرانی با اعتباری بالغ بر دو هزار و 137 میلیون ریال تکمیل و در خدمت مردم قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار