کد خبر: ۲۸۴۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶ 25 August 2016


رئیس اتاق بازرگانی،‌ صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز گفت: حرکت به سمت توسعه اقتصادی مهمترین اولویت جامعه است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، رحیم بنامولایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از مهمترین اولویت‌هایی که امروز باید بیش از گذشته مورد توجه قرار دهیم حرکت به سمت توسعه اقتصادی است که تحقق این مهم نیازمند همت و تلاش همگان است.

وی ادامه داد: فراهم کردن بسترهای سرمایه‌گذاری خارجی و حمایت از سرمایه‌گذاران داخلی یکی از مهمترین راهکارهای توسعه اقتصادی و رسیدن به اقتصاد مقاومتی است.

رئیس اتاق بازرگانی استان البرز تأکید کرد: باید بسترهایی را فراهم کنیم تا سرمایه‌گذاران خارجی بیش از پیش به ما اعتماد کرده و با اطمینان خاطر سرمایه‌گذاری کنند.

بنامولایی تصریح کرد: البته گام‌هایی که درباره اقتصاد مقاومتی در این استان برداشته شده است بسیار مهم و قابل توجه است لذا با توجه به ظرفیت‌هایی که در استان موجود است لازم است تا با استفاده از این ظرفیت‌ها به سمت توسعه اقتصادی و جذب بیشتر سرمایه‌گذاران پیش برویم.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان البرز اشاره کرد و بیان داشت: این ستاد با هدف رفع موانع تولید و همچنین شناسایی واحدهای نیمه فعال و غیرفعال راه‌اندازی شده است که در این راستا و با بازگرداندن این واحدها به چرخه تولید می‌توانیم تحولات اساسی را در مسیر رشد اقتصادی کشور ایجاد کنیم.

رئیس اتاق بازرگانی استان البرز یکی دیگر از مهمترین اقدامات برای رشد اقتصادی را کاهش نرخ بیکاری عنوان کرد و افزود: بهبود وضعیت فضای کسب و کار و افزایش کمی و کیفی تولید و توسعه صادرات نیز در توسعه اقتصاد تأثیرات بسیاری دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار