کد خبر: ۲۸۴۵۵۴
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶ 25 August 2016


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز بر اجرای برنامه‌های منسجم برای بزرگداشت شهدای فاجعه منا در استان البرز تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، داود مدیرفلاح ظهر امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه زائران فاجعه منا مظلومانه به شهادت رسیدند، گفت: آل سعود به زودی جواب ظلمی که در حق زائران انجام داد را خواهد دید، این جنایت بزرگ دامن آل سعود را می‌گیرد و آنان باید در خصوص این فاجعه پاسخگو باشند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز خاطرنشان کرد: آل سعود خود را خادم حرمین شریفین می‌داند اما همواره جنایات و خیانت‌هایی را انجام می‌دهد.

مدیرفلاح با اشاره به فاجعه بزرگ منا در عید قربان سال گذشته اظهار داشت: این جنایتی از پیش تعیین شده بود و آل سعود از این جنایت خبر داشت.

وی با بیان اینکه استان البرز دارای شهدای فاجعه منا است خاطرنشان کرد: با برگزاری مراسم‌های مختلف بزرگداشت شهدای فاجعه منا یاد و خاطره آنان برای همیشه زنده خواهد ماند و مرهمی برای بازماندگان نیز است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز تأکید کرد: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده برنامه‌های منسجمی برای این روز در استان البرز برگزار می‌شود که برخی از این برنامه‌ها کشوری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار