کد خبر: ۲۸۴۵۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸ 25 August 2016


مدیرکل مطبوعات داخلی وزارت ارشاد با بیان اینکه در استان البرز ۱۴۱ نشریه دارای مجوز است، گفت: باید برای ارتقا سطح دانش خبرنگاران برنامه مستمر ایجاد شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، حسن محرابی در مراسم اختتامیه جشنواره مطبوعات استان البرز که عصر امروز برگزار شد با اشاره به اینکه سعی می‌شود موضوع خدمتگزاری به رسانه عملی شود، اظهار داشت: خبرنگاران برای مسائل بیمه و یارانه خود می‌توانند به سایت مراجعه کنند.

مدیرکل مطبوعات داخلی وزارت ارشاد با بیان اینکه حوزه رسانه در استان البرز از کمیت و کیفیت خوبی برخوردار است، افزود: در استان البرز 141 نشریه دارای مجوز است.

وی با اشاره به اینکه این تعداد نشریه در استان البرز نسبت به دیگر استان‌ها از لحاظ کمی و کیفی خوب است، گفت: برگزاری جشنواره، نمایشگاه یا فعالیت‌های دیگر برای ایجاد همدلی در حوزه رسانه است.

محرابی با بیان اینکه باید برای ارتقا سطح دانش خبرنگاران برنامه مستمر ایجاد شود، افزود: ما دوره‌هایی برای آموزش برگزار می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه در جهت سطح ارتقای دانش خبرنگاران برنامه تبادل خبرنگاران با کشورهای خارجی وجود دارد، گفت: در این برنامه از سردبیران و خبرنگاران حرفه‌ای استفاده می‌شود.

محرابی افزود: فعالیت حرفه‌ای رسانه در استان‌ها بیشتر مورد توجه است و خبرنگاران از طریق صندوق حمایت از فعالیت هنرمندان و خبرنگاران بیمه می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار