کد خبر: ۲۸۴۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳ 26 August 2016


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر توسعه زمینه‌های اشتغال در کشور تأکید کرد و گفت: براساس تدابیر انجام شده تا پایان سال جاری 600 هزار فرصت شغلی برای جویندگان کار ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،‌علی ربیعی ظهر امروز در حاشیه بازدید از یک واحد تولیدی استان البرز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باید با اقدامات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده بسترهای ایجاد اشتغال را بیش از گذشته در کشور فراهم کنیم.

وی رفع معضل بیکاری را مهم خواند و بیان داشت: در این راستا یکی از مهمترین اقدامات حمایت از کارآفرینان و توجه به مطالبات متقاضیان کار است.

وزیر کار در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه تا پایان سال جاری 600 هزار شغل در کشور ایجاد می‌شود خاطرنشان کرد: باید تلاش شود تا به سمت بهبود فضاهای کار پیش برویم و در این زمینه به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.

ربیعی در بخشی دیگر از سخنان خود به اجرای طرح تکاپو در کشور اشاره کرد و بیان داشت: این طرح به صورت پایلوت در استان البرز و 7 استان دیگر اجرا شده است و با تمهیدات اندیشیده شده این مهم در تمامی استان‌های مختلف کشور به مرحله اجرا درآید.

وی با اشاره به طرح تکاپو افزود: این طرح توسط سازمان فنی و حرفه‌ای و به منظور ارائه آموزش‌های اولیه فنی و حرفه‌ای اجرایی شده است.

وزیر تعاون در بخشی دیگر از سخنان خود به صندوق کارآفرینی امید اشاره و تأکید کرد: این صندوق با ارائه تسهیلات 4 درصد سود بوده و به منظور حمایت از افراد آموزش دیده و متقاضی برای ایجاد مشاغل خرد راه‌اندازی شده است.

ربیعی همچنین با اشاره به طرح‌های افتتاح شده امروز در استان البرز گفت: دراین راستا 75 شغل به صورت مستقیم و ده‌ها شغل دیگر به شکل غیرمستقیم ایجاد شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار