کد خبر: ۲۸۴۸۷۵
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۴ 26 August 2016


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تأکید بر اینکه یکی از مهمترین اهداف دولت فقرزدایی است، گفت: طی سه سال از گذشت عمر دولت، شاهد رشد اقتصادی مثبت 4 بوده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی ربیعی ظهر امروز پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرج در جمع نمازگزاران اظهار داشت: دولت از تمام توان خود برای توسعه خدمات‌رسانی به مردم و رفع فقر و محرومیت استفاده کرده و تلاش می‌کند تا فقر را از جامعه دور کند.

وی ادامه داد: باید عزت و اقتدار ملت ایران در تمام زمینه‌ها حفظ شود و حفظ این اقتدار و عزت نیز از مهمترین اهداف دولت است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه سخنان خود به بیمه شدن 11 میلیون نفر از مردم در دولت فعلی اشاره کرد و افزود: با هدف توسعه خدمات‌رسانی به مردم به دنبال افزایش پوشش تأمین اجتماعی هستیم.

ربیعی با اشاره به اینکه از تعداد 11 میلیون نفر که زیرپوشش بیمه قرار گرفتند، ‌10 میلیون نفر آنها سوءتغذیه داشتند، خاطرنشان کرد: در این راستا و براساس تدابیر اندیشیده شده هم اکنون به 170 هزار کودک یک وعده غذای گرم در روز داده می‌شود.

وی با اشاره به رشد اقتصاد در دولت افزود: در زمان تحویل دولت بیش از پنج و شش دهم درصد کسری داشتیم که در این مدت موفق شدیم به رشد اقتصادی به مثبت چهار و چهاردهم درصد دست پیدا کنیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت شکوفایی اقتصادی در کشور تأکید کرد و توضیح داد: با رهنمودهای رهبری امیدواریم بتوانیم در این زمینه نیز به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.

ربیعی، تزریق آرامش به جامعه را یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها دانست و گفت: باید آرامش را در جامعه جاری و ساری کنیم و با ارتقای کیفیت زندگی مردم به سمت توسعه و پیشرفت پیش برویم.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه بهداشت در این استان گفت: تخت‌های بیمارستانی به یک‌هزار و 50 تخت افزایش یافته است و براساس گزارش‌ها سرمایه‌گذاری‌های مهمی نیر در این استان انجام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار