کد خبر: ۲۸۴۸۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۴ 26 August 2016


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اجباری شدن طرح غربالگری ژنتیکی از آغاز هفته دولت امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی ربیعی ظهر امروز در مراسم واگذاری 735 واحد مسکونی به مددجویان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این طرح با هدف جلوگیری از تولد کودکان با معلولیت‌های مادرزادی اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه طرح غربالگری ژنتیکی از هفته دولت امسال به صورت اجباری است افزود: این طرح به منظور پویاتر شدن جامعه و پیشگیری از تولد کودکان با معلولیت‌های مادرزادی اجرایی می‌شود.

وزیر کار در ادامه سخنان خود با اشاره به واگذاری 735 واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی استان البرز خاطرنشان کرد: هر خانه یک چهاردیواری نیست بلکه مفهوم عشق در آن معنا پیدا می‌کند.

ربیعی با اشاره به اینکه با ساخت این مسکن‌ها، ‌طرح انجام کارهای خیر به خوبی در البرز متبلور شده است گفت: امیدواریم مردم این استان با انجام کارهای خیر الگوی تمام عیاری برای کشور باشند.

وی با تأکید بر اینکه حرکت‌های خیر باید در جامعه گسترش بیشتری پیدا کند اظهار داشت: همه باید در انجام این کارها سهیم باشیم و این عمل نیک را به سرعت در جامعه نهادینه و ترویج دهیم.

در ادامه این مراسم همچنین استاندار البرز نیز بر توسعه اقدامات اقتصادی در استان البرز تأکید کرد و بیان داشت: باید زمینه‌های حضور سرمایه‌گذاران را در استان البرز فراهم آوریم.

سیدحمید طهایی گفت: هم اکنون در استان البرز 11 سرمایه‌گذار خارجی فعالیت خود را آغاز کرده‌اند که این مهم فرصت اشتغالزایی بسیار خوبی را برای جوانان این استان فراهم آورده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار