کد خبر: ۲۸۴۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۵ 26 August 2016


استاندار البرز راه‌اندازی سایت نخبگان را دریچه‌ای برای معرفی و شناخت بیشتر چهره‌های علمی و ناشناخته استان دانست و از نخبگان البرزی خواست تا با توجه به ویژگی‌های خاص این استان طرح‌های مرتبط با نماد استان را ارائه کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی استانداری البرز، سیدحمید طهایی اظهار داشت: نخبگان افتخارات جامعه ما هستند و تمام تلاش خود را به‌کار گرفته‌ایم تا مجموعه‌های علمی را به واحدهای اقتصادی و تولیدی وصل کنیم.

وی افزود: بر همین اساس تفاهمنامه‌ای نیز بین سازمان صنعت، معدن، تجارت و مراکز تحقیقی و پژوهشی مبادله شده است تا ارتباطات علمی و صنعتی گسترش پیدا کند.

طهایی با بیان اینکه محصول دانشگاه‌ها باید فارغ‌التحصیلانی باشد که مشکلات جامعه را حل کنند، ادامه داد: فضا در حوزه تولید و صنعت باید به‌گونه‌ای باشد اگر مشکلی مشاهده شد از نگاه علمی شما نخبگان دور نماند و با علم خود طرح‌ها و ایده‌های بدیع برای برون رفت از آن ارائه دهید.

استاندار البرز در بخش دیگری با بیان اینکه فضای وحدت بخشی در کشور با هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری و تلاش‌ها و همت دولت تدبیر و امید به‌وجود آمده است، افزود: فضای ایران هراسی امروز به فرصت‌های سرمایه‌گذاری خارجی و استقبال کشورهای خارجی مبدل شده است.

وی افزود: در این فضا قطع به یقین شما سرامدان علم و دانش می‌توانید طرح‌هایی ارائه دهید که در مسیر خدمت به مردم به‌کار گرفته شود.

استاندار البرز در ادامه با اشاره به ظرفیت اقوامی از سراسر نقاط کشور، حضور ورزشکاران و قهرمانان ملی، استقرار دانشگاه‌ها و مراکز علمی و تحقیقاتی، از نخبگان البرزی خواست طرحی برای نماد این استان ارائه دهند که متناسب با این پتانسیل‌ها باشد.

طهایی در ادامه راه‌اندازی سایت استانی نخبگان البرزی را با هدف تکمیل بانک اطلاعاتی این قشر و ایجاد لینکی جامع با دانشمندان سراسر نقاط کشور یکی از ضرورت‌ها برشمرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار