کد خبر: ۲۸۴۸۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۶ 26 August 2016


پیش از ظهر امروز و با حضور وزیر تعاون، ‌کار و رفاه اجتماعی 735 واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی واگذار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی ربیعی از صبح امروز میهمان استان البرز بوده و به مناسبت هفته دولت قرار است چندین پروژه عمرانی را در این استان به بهره‌برداری برساند.

وی در ابتدای ورود خود در مراسم استقبال از کیمیا علیزاده نخستین بانوی مدال‌آور المپیک حاضر شد.

وی سپس با حضور در مراسم واگذاری 735 واحد مسکونی مهر به مددجویان بهزیستی به صورت نمادین چندین کلید این واحدها را به مددجویان اعطا کرد.

وزیر تعاون در این مراسم طی سخنانی بر توسعه خدمات‌رسانی به مددجویان تحت پوشش تأکید کرد و افزود: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی و طوری خدمات‌رسانی کنیم که هرگز شاهد ناعدالتی و نابرابری نباشیم.

علی ربیعی تأکید کرد: توزیع عادلانه خدمات در بین تمام قشرهای مختلف مردم از مهمترین وظایفی است که مسؤولان در دستگاه‌های مختلف باید به آن توجه ویژه و اساسی داشته باشند.

وی با اعلام اینکه تقویت خدمات و توسعه آن نیز باید مورد اهتمام مدیران در دستگاه‌های مختلف باشد تصریح کرد: نابرابری‌ها و رفع نیاز نیازمندان که به هر دلیلی آن نیاز برایشان اتفاق افتاده است باید از سوی مسؤولان انجام شود.

وزیر تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: امروز 735 واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی استان البرز واگذار شد لذا علاوه بر حمایت در این زمینه باید آنان را در بعدهای مالی نیز حمایت کرد.

ربیعی از خیرین به عنوان کسانی که همیشه همراه نیازمندان بوده‌اند یاد کرد و بیان داشت: مطالبات نیازمندان را باید شناخت و در اسرع وقت آن را مرتفع کرد.

وی گفت: با تحویل خانه مددجویان در واقع یکی از زمینه‌های مهم حمایتی از آنها انجام شده است.

وزیر تعاون در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه البرز اولین استانی بود که مردم یارانه‌ها را بخشیدند، گفت: در ذات مردم کرج خیر بودن موج می‌زند و مردم این استان در این زمینه دارای ظرفیت بسیار بالایی هستند.

در این مراسم تعدادی از معلولان و زنان سرپرست خانوار به نمایندگی از 735 خانوار کلید واحدهای مسکونی خود را از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دریافت کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار