کد خبر: ۲۸۴۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹ 26 August 2016


رئیس سازمان بسیج رسانه البرز گفت: تفاهمنامه همکاری بین این سازمان با مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر البرز منعقد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی بسیج رسانه، ابراهیم نوروزی‌فر بیان داشت: رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ عرصه بسیج یک عرصه عمومی است، نه مختص یک قشر است، نه مختص یک بخشی از بخش‌های جغرافیایی کشور است، نه مختص یک زمانی دونِ زمان دیگری است، نه مختص یک عرصه‌ای درون عرصه دیگری است؛ در همه جاها، در همه مکان‌ها، زمان‌ها، عرصه‌ها و در همه قشرها، این وجود دارد.

وی اظهار داشت: بنابراین اکنون باید در زمینه بالا بردن سواد رسانه‌ای تلاش شود و همانطور که دشمن از جهل افراد سوءاستفاده می‌کند باید کاری کنیم که قدرت تشخیص و تحلیل و بهره‌وری هوشمندانه افراد بالا رود.

نوروزی فر گفت: آنچه که امروز باعث شده تا دنیای غرب تعدی کند و ابزاری که قرار بود برای سعادت بشری قرار گیرد، اکنون به عنوان نظام سلطه استفاده می‌شود که این به دلیل برخورداری آنها از تکنولوژی است.

وی تصریح کرد: برای سربلندی و سرافرازی کشور باید به بحث‌های علمی بپردازیم.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز استفاده غرب و جمهوری اسلامی را در به کارگیری علم متفاوت دانست و گفت: غرب از علم در جهت سلطه بر دنیا استفاده می‌کند.

وی گفت: به منظور ایجاد و گسترش همکاری‌های مشترک و ارائه خدمات به خبرنگاران و اصحاب رسانه فرهیخته که عضو سازمان بسیج رسانه هستند و استفاده از پتانسیل‌های موجود طرفین و همچنین ایجاد ارتباط مستقیم پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری در طرح راهبردی (ایده تا پدیده) این تفاهم‌نامه انجام شده است.

نوروزی فر ادامه داد: در این جلسه مقرر شد دانشجویانی که عضو بسیج رسانه استان هستند و در مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر البرز در رشته های مورد نظر حال تحصیل هستند یا کسانی که در سال جدید وارد این مرکز می شوند از تخفیف 20 درصد شهریه سالانه برخوردار شوند.

وی گفت: همچنین با توافق رئیس مرکز علمی کاربردی استان البرز، سالن همایش این مرکز در اختیار سازمان بسیج رسانه قرار بگیرد تا در برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای خبرنگاران و اصحاب رسانه استفاده شود.

رئیس بسیج رسانه استان البرز اضافه کرد: همچنین مقرر شد که به زودی و به همت مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر البرز با مشارکت سازمان بسیج رسانه استان البرز نمایشگاه عفاف و حجاب که در این مرکز برگزار شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار