با توجه به اینکه ساخت مجسمه و تندیس برای مدیران سیاسی و اجرایی مرسوم نیست، ای کاش استاندار البرز از قبول این هدیه خودداری می‌کرد.
کد خبر: ۲۸۹۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸ 01 September 2016
به گزارش تابناک - البرز: پرتال رسمی استانداری البرز در خبری مدعی شده است که "جمعی از مردم مشکین دشت در دیدار مردمی با استاندار به پاس قدردانی از وی تندیس طهائی را به وی سپردند."
در این گزارش آمده است: سیدحمید طهائی در مسجد سیدالشهدا مشکین دشت شهرستان فردیس به همراه معاونان و جمعی از مدیران کل استان با مردم این منطقه دیدار داشت.
بخشی از مطالبات مردم در این دیدار چهره به چهره مطرح شد و مردم نامه های خود را که سطر به سطر از دغدغه هایشان بود بدست استاندار و مسولان سپردند.
در پایان این دیدار مردم منطقه مشکین دشت به پاس قدردانی از تلاش‌های استاندار البرز تندیس طهائی را به وی اعطا کردند."
با توجه به اینکه ساخت مجسمه و تندیس برای مدیران سیاسی و اجرایی مرسوم نیست، ای کاش استاندار البرز از قبول این هدیه خودداری می‌کرد.
در اینجا لازم است که نوع برخورد بزرگان انقلاب با اینگونه رفتارها الگویی برای همه مسئولان باشد.
در تاریخ هشتم خرداد سال 1390 تابناک گزارشی از برخورد مقام عظمای ولایت با تملق‌ها را منتشر کرد.
در این گزارش می‌خوانیم: " در حاشیه دیدار امروز رهبر معظم انقلاب با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، ایشان واکنش جالب و البته آموزنده ای نسبت به سخنان یکی از نمایندگان داشتند.
در خلال این جلسه، هنگامی که یکی نمایندگان مجلس در سخنان خود برخی تعابیر و تمجیدهای مبالغه آمیز را در وصف رهبری طرح کرد، رهبر معظم انقلاب در واکنش به سخنان وی فرمودند: «این تعبیرات کمکی به پیشرفت کار نمی کند».
حضرت آیت الله خامنه ای در واکنش به تعبیرات این نماینده، همچنین فرمودند: «این صحبت‌ها من را شرمنده می‌کند و هم به ضرر من است و هم به ضرر گوینده».
به نظر می رسد، چنین رفتار و برخوردی از سوی رهبر معظم انقلاب در قبال تعریف و تمجیدها، باید به الگویی مناسب برای کارگزاران نظام جمهوری اسلامی در هر رتبه و مسئولیت تبدیل شده و همگان به این رفتار و منش اقتدا کنند."

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار