200 دانش‌آموز ورزشکار استان همدان که برای شرکت در مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر سراسر کشور به 5 استان اعزام شده اند، با پیام‌های محیط زیستی، سفیران سبز استان همدان شدند.
کد خبر: ۲۹۰۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳ 04 September 2016
مدیرکل حفاظت محیط زیست‌همدان‌گفت: 200 دانش‌آموز ورزشکار استان همدان که برای شرکت در مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر سراسر کشور به 5 استان اعزام شده اند، با پیام‌های محیط زیستی، سفیران سبز استان همدان شدند.
 
به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان همدان، محمدرضا محمدی با بیان این خبر افزود: این دانش آموزان در 10 رشته ورزشی تنیس روی میز، فوتبال، هندبال، بدمینتون، والیبال، بسکتبال، دو و میدانی، ژیمناستیک، شنا و طناب زنی پیام آور 5 شعار محیط زیستی در 5 استان کشور هستند.

محمدی اظهار کرد: شعارهای "تنها یک زمین داریم"، حفظ طبیعت، حفظ زندگی"، "حفاظت از گونه جانوری قوچ ارمنی"، زمین سبزتر، زندگی بهتر"، آسمان آبی زمین پاک"، پیام هایی است که این دانش آموزان در این مسابقات که از 24 مرداد ماه آغاز شده و تا 18 شهریور ماه ادامه دارد، ترویج می کنند.

وی بیان کرد: در این برنامه که با مشارکت حفاظت محیط زیست و آموزش و پرورش استان انجام می‌شود دانش آموزان رشته های گوناگون تحصیلی که حمایل سفیران سبز استان همدان را به دوش دارند، با مقامات ارشد استان های میزبان مسابقات دیدار ، پیام های محیط زیستی را منتقل کرده و به آنها یادبود سفالی قوچ ارمنی اهدا می کنند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان با آرزوی موفقیت برای سفیران سبز استان همدان، ادامه داد: استان‌های اصفهان، قم، شیراز، شهرکرد و سنندج میزبان این دوره از مسابقات هستند و سفیران سبز استان که هم اکنون در شیراز مستقر هستند، تاکنون 4 مدال طلا، 4 مدال نقره، 3 برنز و 4 مقام تیمی کسب کرده‌اند و پیام‌های محیط زیستی را در استان‌های قم، کردستان و شهرکرد به جامعه هدف رسانده‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار