کد خبر: ۲۹۰۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۴ 04 September 2016

عضو شورای شهر کرج از احداث سالن های چند منظوره در چهار منطقه کم برخوردار و محروم کرج خبر داد.
فاطمه اسکندری در حاشیه دومین جلسه شورای عالی ورزش استان البرز که در استانداری برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از وظایف ذاتی مدیریت شهری ارتقا ورزش همگانی در سطح جامعه است.
وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این زمینه، افزود: نیم بها بودن همه فعالیت های ورزشی برای بانوان لایحه ای بود که توسط شورای شهر به تصویب رسید و شاهد استقبال خوبی در این رابطه بودیم.
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج خاطرنشان کرد: در سالن های ورزشی متعلق به شهرداری کرج، ورزش های صبحگاهی برای بانوان و در بوستان های سطح شهر نیز ورزش های همگانی به صورت رایگان برگزار می شود که به دلیل ضعف اطلاع رسانی، بسیاری از شهروندان از این اقدامات آگاهی ندارند.
وی استفاده هرچه بیشتر شهروندان از این امکانات را قوت قلبی برای مسئولان عنوان کرد گفت: امید است با این اقدامات که در سطح شهر انجام می شود بتوانیم ظرفیت سرمایه های اجتماعی که مردم هستند را افزایش دهیم و  این امر می تواند راهی برای رسیدن به توسعه پایدار شهری باشد.
اسکندری در خصوص سالن ورزشی در مناطق کم برخوردار، تاکید کرد: در چهار منطقه از شهر مقرر شده سالن های ورزشی چند منظوره احداث شود و بودجه آن نیز در سال ۹۵ در نظر گرفته شده است، امید است با تعامل و همکاری میان مدیریت شهری و دستگاه های اجرایی شاهد بهره برداری سریعتر از این سالن ها باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار