دادستان اردبیل خبر داد:
دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: مراکز نگهداری از معتادان مواد مخدر با اخذ مجوزهای لازم و کسب شرایط مناسب تقویت شده و توسعه می‌یابد.
کد خبر: ۲۹۱۲۱
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۵ 28 April 2015
به گزارش روابط عمومی دادگستری استان اردبیل، ناصر عتباتی در نشست مشترک کمیته حقوقی و قضایی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل اظهار کرد: در بازدیدهایی که از کمپ‌ها و مراکز کنترل و ترک اعتیاد داشتیم، ضرورت توجه به برخی از الزامات و رعایت موازین قانونی را یادآور شدیم.

وی با قدردانی از دستگاه‌ها و نهادهای متولی در امر مبارزه با مواد مخدر تصریح کرد: تاکید ما به مبارزه با دانه درشت‌های مواد مخدر، مقابله جدی نهادهای ذیربط با خرده فروشان مواد مخدر در سطح شهر که امنیت و آرامش و چهره عمومی شهر را به مخاطره می‌اندازند، است.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: در این راستا دستگاه قضایی همچنان با اقتدار تمام از نهادهای متولی حمایت قضایی کرده و با مجرمان برابر قانون به شدت برخورد می‌کند.

عتباتی با انتقاد از برخی ناهماهنگی‌ها در ایجاد مرکز نگهداری از معتادان مواد مخدر در استان افزود: این مرکز برای نگهداری و جمع‌آوری معتادان از سطح شهر و باز اجتماعی کردن آنها ضروری است و باید تمام دستگاه‌ها و نهادها در ایجاد و راه‌اندازی آن همکاری‌های لازم را داشته باشند.

وی با ارائه راهکارهایی برای نحوه شناسایی اموال قاچاقچیان مواد مخدر به منظور ضربه زدن به بنیه اقتصادی و مصادره اموال آنها، پیشنهاداتی نیز در حوزه پیشگیری، درمان و مقابله ارائه کرد.

علیزاده مدیرکل حقوقی ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به برخی تغییرات قانونی در امر مبارزه با مواد مخدر بیان کرد: تمام موارد مطروحه و مشکلات به مرکز انتقال داده می‌شود تا اقدامات لازم در مورد کاهش معضلات استان در امر مبارزه با مواد مخدر انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار