با گزارش مردمی 125 بلافاصله دو خودروی عملیاتی به همراه پنج آتش نشانی به محل اعزام می شوند که با مدیریت عملیات در حریق همزمان نسبت به اطفای حریق و انتقال محبوس شدگان به محل امن اقدام کردند و دراین حادثه 40 ساکن مجتمع دچار حادثه نجات یافتند
کد خبر: ۲۹۶۱۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰ 14 September 2016
به گزارش تابناک – البرز: شب گذشته خبری عجیب در کرج منتشر شد.
این خبر را مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی کرج تایید کرده و به خبرگزاری‌ها گفته است: "با وقوع حریق در یک مجتمع مسکونی 24 واحدی، 40 ساکن این مجمتع در طبقات حبس شدند که با تلاش ماموران آتش نشانی و اورژانس نجات یافتند.
سید جواد موسوی افزود: این مجتمع در منطقه گلشهر کرج قرار دارد که طبقه اول به دلیل ریختن مایعات قابل اشتعال به صورت عمدی از سوی یکی از اعضای خانواده سه شنبه شب دچار حریق شده بود.
وی ادامه داد: این فرد به دلیل اختلافات خانوادگی مایعات قابل اشتعال را دراین واحد ریخته و از محل گریزان شده بود که با وقوع حریق تمام واحدهای مجتمع دچار بحران شدند .
موسوی گفت: تمام ساکنان با دیدن دود وشعله های آتش در راه پله ها به سمت پشت بام پناه می برند .
وی اضافه کرد: با گزارش مردمی 125 بلافاصله دو خودروی عملیاتی به همراه پنج آتش نشانی به محل اعزام می شوند که با مدیریت عملیات در حریق همزمان نسبت به اطفای حریق و انتقال محبوس شدگان به محل امن اقدام کردند و دراین حادثه 40 ساکن مجتمع دچار حادثه نجات یافتند ."
تا این لحظه متهم متواری است و هنوز دستگیر نشده است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۸
یا تو حمومه یا تو مستراح
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار