کد خبر: ۲۹۶۹۰۲
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱ 16 September 2016


رئیس بنیادحفظ آثار و نشر دفاع مقدس استان البرز از بهره مندی یازده هزار دانشجوی البرزی از کلاس درس آشنایی با دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ابوالفضل اسلامی در دوازدهمین هم اندیشی اساتید درس آشنایی با دفاع مقدس استان البرز که ظهر پنجشنبه در باشگاه میلاد برگزار شد، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: در استان البرز درس آشنایی با دفاع مقدس در دانشگاه های دولتی، آزاد و پیام نور تدریس می شود.

وی افزود: در سال جاری ۱۲۷ نفر از اساتید دارای مدرک کارشناسی ارشد و دکترا برای تدریس ۲ واحد درس دفاع مقدس به کار گرفته شدند.

رئیس بنیادحفظ آثار و نشر دفاع مقدس استان البرز با اشاره به اینکه البرز نمره قبولی را در بنیاد کل حفظ آثار به دست آورده، خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی ۹۴- ۹۵ نیز ۱۱ هزار دانشجو درس آشنایی با دفاع مقدس را فراخواهند گرفت.

وی گفت: سالانه ارزیابی از اساتید و مدرسان دانشگاه صورت می گیرد که بر این اساس از سرهنگ شاکری و مازیار به عنوان اساتید برتر تجلیل به عمل آمد.

در ادامه سردار بخشعلی کامرانی صالح، فرمانده انتظامی استان البرز بیان کرد: این جلسه دستاوردهای خاصی را می تواند به دنبال داشته باشد تا نحوه انتقال دستاوردهای جنگ که توسط ایثارگری، شجاعت و باورهای دینی رزمندگان به دست آمده، به دانشجویان منتقل شود.

وی خاطرنشان کرد: نحوه انتقال این دستاوردها به نسل جدید توسط این اساتید در دانشگاه ها موضوعی مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار