بر طبق کدام معیار شورای محترم اسلامی شهر کرج مصوبه‌ای مبنی بر ساخت و تجهیز ساختمانی چند میلیاردی برای نمایندگان مجلس اقدام نموده است، خرید و تجهیز ساختمان چند میلیاردی فرمانداری فردیس بر اساس کدام معیار باید توسط شهرداری کرج انجام شود؟
کد خبر: ۲۹۸۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۶ 18 September 2016
طی روزهای اخیر و در یکی از رسانه‌ها مطلبی از جناب  مهندس دادگو ریاست  محترم شورای اسلامی شهر کرج خواندم مبنی  بر الزام شهرداری ها به رعایت اقتصاد مقاومتی  و جلوگيري از هزینه‌های زائد .
در عین احترام و ارادتی  که به جناب مهندس دارم  و علیرغم مساعد نبودن حالم، نتوانسته سکوت کنم. ضرب‌المثل قسم حضرت عباس را باور کنيم یا دم خروس را اینجا مصداق پيدا می‌کند.
جناب آقاي مهندس دادگو از بنده بهتر واقف هستند که با توجه به رکود صنعت ساختمان به عنوان اصلی‌ترین منبع درآمدی شهرداری ها در صدور جواز ساخت و  احیانا جرایم متعلقه که در کمیسیون ماده صد وصول  می‌گردد، باعث شده شهرداری کلانشهر کرج در سال‌های اخیر با معضل کسر بودجه و درآمد مواجه گردیده است.
در این حال بر طبق کدام معیار شورای محترم اسلامی شهر کرج مصوبه‌ای مبنی بر ساخت و تجهیز ساختمانی چند میلیاردی برای نمایندگان مجلس اقدام نموده است، خرید و تجهیز ساختمان چند میلیاردی  فرمانداری فردیس بر اساس کدام معیار باید توسط شهرداری کرج انجام شود؟
اینها فقط بخشی از تناقض‌های موجود در فرمایشات جناب مهندس دادگو و عملكرد ایشان و مجموعه تحت نظارت ایشان است. هرچند وظیفه همه ما بعنوان فعالان سیاسی و اجتماعی همراهی و همدلی با مدیران و مسئولان اجازه نمی‌دهد بیش از این ادامه دهم، لکن ما هم بعنوان شهروندی که حداقل‌های قانون را می‌داند و به عملکرد بعضا خالف مسولان شهری واقف هست، از ایشان توقع داریم شهروندانی چون بنده و امثال بنده  را ............... فرض نفرمایند و حداقل به جای عذرخواهی و  
سکوت در قبال عملکرد قابل نقدشان، دست پیش را نگیرند و فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص  اقتصاد مقاومتی را اینگونه ذبح نفرمایند.
والسالم علی من اتبع االهدی

یادداشت از دکتر عبدالله مسیب‌زاده – فعال سیاسی و اجتماعی و مدرس دانشگاه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار